וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוייה: "תסמכו עלינו שנחזור לעצמנו"

2.2.2007 / 12:02

ליון רצה לעוד אליפות, אבל לא ניצחה כבר 4 משחקי ליגה רצופים והודחה מהגביע. למרות זאת, בקבוצה לא נבהלים

אלופת ליון, השליטה הבלעדית של ארץ הטריקולור בשנים האחרונות ומוליכת הטבלה בגאון, לא השיגה ניצחון במשך 4 משחקים ברציפות. הקבוצה סובלת מפציעות של מספר שחקנים חשובים, ביניהם סילבאן ווילטורד, אלו דיארה וקרים בנזמה וביום רביעי היא הודחה מהגביע על ידי מארסיי, אחרי שספגה שני שערים ב-4 הדקות האחרונות של המשחק. אילולא הוליכה את המירוץ על האליפות בפער דו ספרתי, אולי כבר היו צועקים בצרפת "משבר".

"בחלק הראשון של העונה אנחנו היינו אלו שהבקענו בסופם של משחקים, עכשיו היריבות שלנו עושות את זה", ניסה ז'וניניו הברזילאי להסביר, "קשה להבין את זה כי אנחנו מגיעים מוכנים לכל משחק. סביב כל קבוצה שמפסידה יש סימני שאלה, אבל לנו יש עדיין את הרעב להצלחה".

ביום ראשון תפגוש ליון את טרואה מהתחתית ושם תנסה לחזור למסלול המהיר לכיוון אליפות שישית ברציפות. טרואה אמנם מדורגת במקום ה-17, אחד מעל הקו האדום, אבל היא לא הפסידה כבר 8 משחקים ברציפות.

"נראה אם משהו טוב ייצא מכל התקופה הזאת", אמר מאמן הקבוצה ז'ראר הוייה וז'וניניו הוסיף: "בטרואה נצטרך להתחיל את המשחק כמו שהתחלנו בסטאד וולודרום נגד מארסיי (0:1 בדקה ה-17), אבל יהיה לנו קשה כי הם יגיעו עם הרבה מוטיבציה. אנחנו חייבים לדעת איך לשחק נגד קבוצות כאלו אם אנחנו רוצים לחזור לעצמנו בליגה".

לפני חזרתה של ליגת האלופות וכשליון בכל זאת מוליכה את הטבלה הצרפתית בפער של 13 נקודות, הוייה מביט קדימה באופטימיות: "אתם יכולים לסמוך עלינו שנחזור לעצמנו. אנחנו לא מדוכאים, דברים הרבה יותר גרועים מכמה משחקים ללא ניצחון, יכולים לקרות בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully