וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקהל צריך להתבייש"

מאמן פאו אוברדוביץ' זעם על השלכת המטבע על דיאמנטידיס ב-73:76 של מכבי ת"א. ההפסד שינה לו פחות: "המשחק לא היה חשוב עבורנו"

ברני ארדוב

צילם וערך: דרור פיקלני

מכבי ת"א הצליחה להתגבר על פיגור של 7 נקודות בתחילת הרבע הרביעי, ובעזרת הגנה חזקה ובעיקר בזכות ניהול משחק מביך של מאמן פנאתינייקוס ז'לימיר אוברדוביץ', ניצחו הצהובים 73:76, במשחק האחרון בשלב הבתים.

"אני גאה בלב של השחקנים שלי"

מאמן מכבי ת"א נוון ספאחיה היה מרוצה מהגישה של שחקניו בסיום. "היה קשה מאוד אבל הראינו הרבה לב במשחק, יותר מכל משחק אחר עד כה", אמר. "ידעתי שההתחלה הגרועה תתאזן בהמשך".

על ליאור אליהו אמר ספאחיה: "אני יודע מה אני עושה ואני מאמין בבחור הזה. אני מקווה שהוא ימשיך בצורת משחק זו בצורה רציפה, ללא עליות ומורדות".

אוברדוביץ' לא ניסה להסתיר יותר מדי את המשמעות של המפגש עם הצהובים. "המשחק הערב לא היה חשוב עבורנו", הבהיר הסרבי. "לפני כמה שבועות הבטחנו את המקום הראשון, וזו הייתה המטרה. השחקנים שלי הם אנשים גאים, ואני מאוד שמח על איך שהם שיחקו הערב, אבל כל מה שקרה עם השופטים הוא בושה גדולה"

אחר כך התפנה אוברדוביץ' להגיב על השלכת המטבע שפגע בראשו של דיאמנטידיס: "זו בושה. אני לא זוכר כמה פעמים הגעתי הנה, ומאוד הופתעתי מהאוהדים של מכבי. זה לא ספורטיבי".

יותם הלפרין: "אני גאה בקהל וכל השחקנים שלנו. לא צריך לשמוח יותר מדי כמו שאנו לא עצובים כשאנו מפסידים. כולנו יודעים מה דרק עושה לקבוצה הזאת , במיוחד בתקופה כה קשה. צריך להסתכל על הטופ 16 ואיך נבוא לכל משחק. הוכחנו מול הקבוצה אולי הכי טובה באירופה, שאנחנו יודעים לשחק הגנה".

דרק שארפ: "בחצי השני שיחקנו הגנה נהדרת וכולם נעו יחד, זה היה מצוין וזה היה ניצחון גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully