וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת-הרצליה : לקום אתמול בבוקר

במחזור הקודם הכחולים ניצחו את הכח, אך ניצחון הרצליה בחיפה הותירם באותו מרחק מהקו האדום. התחתית נערכת לעוד מפגש מכריע

הפועל פ"ת ניצחה במחזור הקודם את הכל עמידר ר"ג 1:2, אבל קריאות השמחה של אוהדיה נמוגו לאחר החדשות שהגיעו מקריית אליעזר: מכבי הרצליה הביסה את מכבי חיפה (0:4) והפער מהקו האדום נותר בעינו, 6 נקודות. אחרי שניצחו משחק עונה אחד, יתייצבו שחקניו של אייל לחמן למשחק עונה שני, מול מכבי הרצליה (שבת, 18:30) כשמצבם בטבלה נותר ללא שינוי.

הכחולים צירפו ביום רביעי שני זרים חדשים לסגל הקבוצה, הקשר סילה אברימה, קפטן נבחרת גמביה, והחלוץ קונסטנט קיפרה מחוף השנהב, ויחד עם כושרו הטוב של הקשר יניב לוזון ויכולתו הטובה של רפי כהן בשער, במלאבס לא חושבים על פחות מניצחון. לוזון, אגב, כבש נגד עמידר את שער הניצחון וירצה לפחות לשחזר את בישול שער השוויון שכבש מאור בוזגלו מול הרצליה, במשחק התיקו (1:1) בין השתיים בסיבוב הקודם.

הנהלת הקבוצה, המתכוננת לקראת משחק החוץ החשוב מול שחקניו של פרדי דוד, מוציאה ביום שישי כרטיסים למכירה מוקדמת בקופות איצדיון פתח תקוה (80 שקלים למבוגר, ו-40 לחייל/ נער). הכרטיסים ימכרו בין השעות 11:00 ל-15:00. בשבת תצאנה אחר הצהרים הסעות מהאיצטדיון בפתח תקוה למגרשה של הרצליה.

הרכב משוער: רפי כהן; עומרי קנדה, זאב חיימוביץ', מעוז סמייה, מהרן אבו ריא; יניב לוזון, רמי עמאר, צ'קה גאדיאגה, מיקל מרסגיליה; סעיד מקאסי, אלנתן סלמי.

הרצליה במבחן אמיתי

מכבי הרצליה שהכתה שוק על ירך בשבועיים האחרונים את בית"ר ירושלים ומכבי חיפה, תשחק בשבת מול אחת מהיריבות האמיתיות שלה בקרבות התחתית, הפועל פתח תקוה. אחרי שהפסידה בסיבוב הנוכחי להכח רמת גן, הפסד לעוד יריבה לתחתית - ושני הניצחונות הגדולים לא יהיו שווים הרבה. את העובדה הזו יודעים היטב בקבוצה , והעובדה כי הרצליה התחזקה בתקופה האחרונה בלא פחות מ-7 שחקנים מעידה על מחשבה בכיוון הנכון.

הרכש האחרון של הקבוצה, החלוץ הקרואטי איגור מוסטרליץ', שהגיע בתחילת השבוע צפוי להיות בסגל אך לא לפתוח. מי שמתמודד על מקום בהרכב הוא עדן בן בסט, שנמצא כבר שבועיים בקבוצה, אבל לא שיחק מול מכבי חיפה בשל הסכם בין הרצליה לקבוצתו לשעבר. פרדי דוד לא מתכוון לעשות שינויים רבים בהרכב שניצח את מכבי חיפה, כששינוי כפוי אחד בכל זאת יקרה - המגן השמאלי, אייל טרטצקי, ייעדר בשל צהובים ואת מקומו עשוי לתפוס איתן עזריה שחוזר מפציעה טורדנית.

הרכב משוער: סקוט היגינס ארז אליאב, שי ממיון , יה-יה פטי, איתן עזריה; דהייו דייויס, מהראן ראדי, כפיר אדרי , עומר בוקסנבוים, יאניק קאמינן, שלומי טולדו (עדן בן בסט)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully