וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלימאמיו איחרה את הרכבת

1.2.2007 / 23:12

ניצחה את סופוט רק 78:84, הפולנים העפילו במקומם לטופ 16. מלאגה ניצחה בבלגראד ועלתה עם פרטיזן, רומא הביסה את ציבונה

אחרי שמשחקי בית ג' הסתיימו אתמול, הוכרעו הערב (חמישי) המשחקים בבתים א' וב', ובכך התבהרה סופית התמונה (הסבוכה משהו) של העולות לשלב הטופ 16. שש עשרה הקבוצות שהעפילו לשלב הבא יוגרלו מחדש לארבע בתים על פי דירוגן מהשלב הנוכחי, בהגרלה שתיערך ביום שני הקרוב.

הניצחון של מכבי תל אביב על פנאתינייקוס הבטיח לה את המקום השני בבית ב', חובנטוד בדאלונה, שהיתה מסיימת במקום השלישי בכל מקרה בגלל הניצחון של מכבי, הפסידה בביתה 86:82 לאולימפיה לובליאנה. מלאגה השיגה ניצחון חוץ עצום 90:94 על פרטיזן והשיגה את המקום הרביעי. מי שזינקה למקום החמישי היא רומא, שמחצה את ציבונה 58:81. הקרואטים צנחו עד למקום השביעי והודחו מהמשך המשחקים. אחרי ניתוח שוברי השוויון בין הבתים התברר כי גם פרטיזן תמשיך לשלב הבא, בזכות יתרון פנימי על נאפולי שסיימה שישית בבית ג'.

את התוצאה המשמעותית ביותר בבית א' השיגה דינמו מוסקבה, שניצחה 72:76 את אפס פילזן והבטיחה לעצמה את המקום השני בבית, וגם את משבצת הסגנית הטובה ביותר. קלימאמיו בולוניה ניצחה את פרוקום סופוט 78:84, אבל לא הצליחה למחוק את פיגור 14 הנקודות מהמשחק הראשון בין הקבוצות והודחה. אולימפיאקוס ניצחה בדוחק 73:77 את קלן ונאלצה להסתפק במקום השלישי, בעוד שטאו ויטוריה הביסה 54:86 את לה מאן במשחק חסר חשיבות.

שש עשרה הקבוצות שהעפילו לשלב הבתים השני יחולקו לארבעה דרגים לפי החלוקה הבאה:

דרג א': צסק"א מוסקבה, טאו ויטוריה, פנאתינייקוס ודינמו מוסקבה.

דרג ב': מכבי תל אביב, אולימפיאקוס, בנטון טרוויזו וברצלונה.

דרג ג': חובנטוד בדאלונה, מלאגה, אפס פילזן ופו אורטז.

דרג ד': רומא, פרטיזן בלגרד, אריס סלוניקי ופרוקום סופוט.

בית ב'

פרטיזן בלגרד - מלאגה 94:90 (אחרי הארכה)

שתי הקבוצות הגיעו למשחק בתקופה טובה ולאחר שני ניצחונות רצופים, כולל ניצחונות על פנאתינייקוס. מלאגה פתחה בבליץ מטורף והובילה 2:15 אחרי שבע דקות. המקומיים התעשתו במעט וסיימו את הרבע הראשון בפיגור 22:12. ברבע השני הם כבר הצליחו למחוק לחלוטין את היתרון של הספרדים ולאזן ל- 31:31, לפני שמלאגה נתנה פוש נוסף וסיימה את המחצית ביתרון 36:41. ברבע השלישי הצמיחה האלופה הספרדית את הפער לתשע נקודות, אבל את פרטיזן אף פעם אסור להספיד באולמה הביתי. פרדראג דרובניאק הוותיק ניצח על חבורת הצעירים המוכשרת של פרטיזן ברבע אחרון נפלא, שהחזיר את היתרון למקומיים, אבל שלשה של פפה סאנצ'ז השוותה את התוצאה ל- 83:83 וכפתה הארכה. הספרדים רכבו על גל המומנטום מאותה שלשה גם בהארכה, ושמרו על קור רוח מקו העונשין כדי להבטיח לעצמם את הניצחון. פפה סאנצ'ז הוביל את מלאגה עם 20 נקודות, יירי וולש תרם 18. דרובניאק קלע 23 לפרטיזן, ונעזר ב-16 של וונטיגו קאימנגס.

רומא - ציבונה זאגרב 58:81

הרומאים היו חייבים לנצח בביתם כדי לשמור על הסיכוי להעפיל לשלב הבא, רצוי בפער של למעלה מ-14 נקודות, על מנת לא להסתבך במאבקים מתמטיים מסובכים על המקום השישי הטוב ביותר. במחצית הראשונה לקחו חניכיו של יסמין רפשה את המשימה שלהם ברצינות, ונעזרו ב-15 נקודות של דייויד הוקינס כדי לרדת לחדר ההלבשה ביתרון הרצוי - 33:47. במחצית השניה רומא כבר לא השאירה שום דבר ליד המקרה והגדילה את הפער לאיזור העשרים, כדי למנוע מאוהדי התקפי לב מיותרים בסיום.

מיירה צ'טמן סיים כקלעי הבולט ברומא עם 19, דייויד הוקינס סיים עם 17 ולוקאס מברוקפאלידיס ודיאן בודירוגה תרמו 11 כל אחד. ברינדלי רייט קלע 14 למפסידים, אנדרו וויסניבסקי וכריס וורן סיימו עם 11 כל אחד.

חובנטוד בדאלונה - אולימפיאה לובליאנה 86:82

אחרי שפגע אנושות בסיכוייה של מכבי תל אביב בשבוע שעבר, התפנה טימו ראניקו לסייע לאלופה הישראלית, כשהוביל הופעה הירואית של לובליאנה, שכבר איבדה מזמן את הסיכוי להעפיל לשלב הבא, מול בדאלונה החזקה. המקומיים הובילו בפתיחה בפער שהגיע עד לתשע נקודות במהלך המחצית הראשונה בניצוחם של רודי פרננדס וצ'ארלס גיינס, אבל מהעבר השני המשיך ראניקו בכושר הנהדר שלו והנהיג חזרה של הסלובנים, שירדו להפסקה בפיגור נקודה בלבד, 44:43. ברבע השלישי שמרה חובנטוד על יתרון זעיר, אבל בדקות הסיום עשו הסלובנים את הבלתי יאומן והפכו את התוצאה על פיה, כאשר הפיני המצוין חותם את הסיפור עם שתי קליעות עונשין מדויקות בשניות הסיום.

ראניקו סיים עם 22 בלובליאנה, דומן לורבק עזר לו עם 19. רודי פרננדס הוביל את הקטלונים עם 18, צ'ארלס גיינס תרם 14 ושבעה ריבאונדים.

בית א'

אפס פילזן - דינמו מוסקבה 76:72

אחרי הניצחון הגדול על אולימפיאקוס בשבוע שעבר, כל מה שדינמו מוסקבה היתה צריכה הוא ניצחון חוץ באיסטנבול על מנת לתפוס את המקום השני בבית א', ואת משבצת הסגנית הטובה ביותר, שמבטיחה שיבוץ כאחת מארבע הקבוצות הבכירות בהגרלת השלב הבא. אחרי רבע ראשון צמוד פתחו המקומיים פער של שבע נקודות, אבל דינמו חזרה למשחק, והפכה פיגור של ארבע נקודות במחצית ליתרון של שלוש באמצע הרבע השלישי. דקות ההכרעה היו צמודות, אבל בסיום הרוסים עשו את המוטל עליהם וחילצו ניצחון קריטי ביותר עבורם. אנטוניס פוציס הוביל את דינמו עם 18, טרביס האנסן הוסיף 16 משלו. הוראס ג'נקינס עשה כל שביכולתו עם 25 בפילזן.

אולימפיאקוס - קלן 73:77

היוונים התפללו למעידה של דינמו מוסקבה, אבל לא שכחו גם לעשות את העבודה בעצמם עם ניצחון על קלן החלשה. הגרמנים, שפיגרו בעשר נקודות בהפסקה, הצליחו לכפות משחק צמוד ברבע האחרון, אבל בסיום הקבוצה של פיני גרשון לא איפשרה ליתרון לחמוק לה מבין הידיים. אנראה זיזיס הוביל את אולימפיאקוס עם 25, יאניס בורוסיס תרם 12 ו-11 ריבאונדים. דמונד מאלט, שנבחר בסוף השבוע ל-MVP של משחק האולסטאר הגרמני, כיכב בקלן עם 23 נקודות שכמעט וחוללו סנסציה.

פרוקום סופוט - קלימאמיו בולוניה 84:78

הבולונזים, שחסרים את הסופרסטאר הצעיר שלהם מרקו בלינלי, היו זקוקים לא רק לניצחון, אלא גם להפרש של 15 נקודות, ובנוסף גם לניצחון של טאו ויטוריה על מנת להשתחל לשלב הבא.

מי שלקח פיקוד בבולוניה היה ואסיל אבטימוב, שצלף פעם אחר פעם כדי להותיר לאיטלקים תקווה להשיג את הפער הנדרש. אחרי פיגור של חמש נקודות במחצית לקחה קלימאמיו את היתרון, אבל הפולנים ירדו לבונקר ושמרו על התוצאה בטווח המתאים להם. אבטימוב סיים עם 21 לבולוניה, תיוס אדני ודייויד בלות'נטאל עזרו לו עם 17 כל אחד. כריסטיאן דלמאו הוביל את פרוקום עם 18 ושבעה אסיסטים.

טאו ויטוריה - לה מאן 54:86

במשחק חסר החשיבות של הערב לא התקשתה טאו מול אלופת צרפת, לאחר שהוליכה בפער גדול במשך כל המשחק. לואיס סקולה הוביל את הקלעים של הבאסקים עם 18, איגור ראקוצ'ביץ' סיים עם 15. הקלעי המוביל של לה מאן היה אריק קמפבל עם 11 נקודות צנועות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully