וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה נגד פולין בגמר אליפות העולם בכדוריד

1.2.2007 / 23:51

גרמניה, המארחת, גברה על אלופת אירופה צרפת 31:32 במותחן אדיר ואחרי שתי הארכות. פולין ניצחה את דמנרק 33:36 אחרי 2 הארכות

אם יש כאלה שיורדים על הכדוריד, מעניין מה היה להם להגיד אם היו עדים למותחן האדיר בין גרמניה לצרפת בחצי גמר אליפות העולם בכדוריד הערב (חמישי). התפוארה הייתה מושלמת ו-19 אלף צופים בהיכל בקלן נהנו מכל רגע, במיוחד בגלל העובדה שהם גרמנים ושנבחרתם רשמה את אחד הניצחונות הדרמטיים בשנים האחרונות. כדוריד משחקים בדרך כלל 60 דקות, הפעם גם 70 לא הספיקו והגרמנים ניצחו 31:32 אחרי שתי הארכות.

דווקא הצרפתים היו אלה שהובילו לאורך רוב שלבי המשחק, אלא ששום נבחרת לא הצליחה לפתוח יתרון של יותר משני שערים. הצרפתים הובילו 20:21 לקראת תום הזמן החוקי, אבל שער נהדר של הולגר גלנדורף קבע שיוויון והארכה ראשונה. הצרפתים גם הובילו 26:27 לקראת סיום ההארכה הראשונה, אבל הגרמנים הרוויחו פנדל והישוו. זה היה משחק של שתי הגנות אדירות, אבל זה לא מנע מהמקשרים להשיג כמה שערים וירטואוזים, דווקא במאני טיים. 2 דקות לסיום, גרמניה נפלה לנחיתות מספרית בעקבות הרחקה, אבל הצרפתים לא הצליחו לנצל את זה. מרכוס באוור העלה את גרמניה ל-31:32, הצרפתים יצאו להתקפת נגד וגוגו כבש, אבל השופטים פסלו את השער והשאירו את הכדור אצל הצרפתים. המאמן הצרפתי ויתר על שוערו בתמורה לשחקן התקפה נוסף, אבל זה לא הספיק בשניות הסיום וגרמניה חגגה את הניצחון.

הגרמנים יתמודדו במשחק הגמר ביום ראשון מול פולין, שסיימה מותחן משלה ב-33:36 על דנמרק, אחרי שתי הארכות.

סגנית אלופת העולם ואירופה, קרואטיה, ניצחה את אלופת העולם היוצאת ספרד 27:35 ועלתה למשחק על מקומות 5/6. היא תתמודד שם נגד רוסיה, שניצחה במשחק המקביל את איסלנד 25:28.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully