וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח - מכבי ת"א: כנגד כל הסיכויים

יואב ויכסלפיש ולי בוץ

2.2.2007 / 17:39

הצהובים לא הפסידו 13 משחקים ברציפות ובעלי ההגנה הטובה בליגה. בהכח ריאלים לגבי הסיכויים נגד היריבה, תקוה: "המצב שלנו לא מזהיר"

ההפסד באורווה בשבוע שעבר והנצחונות של מכבי הרצליה החזירו את הכח אל מתחת לקו האדום, ובשבת (17:15) היא תארח ב"וינטר" את מכבי ת"א, שעדיין חולמת על אליפות. בשבוע האחרון של חלון ההעברות עשו בהכח מאמצים לרענן את הסגל, שהסתיימו בהצלחה חלקית. שני זרים הצטרפו אבל לירן כהן סגר במכבי פ"ת. בקבוצה מעדיפים לא להתערב במחלוקת בין דודו דהאן ודדה חדד בעניין הקשר הקונגולזי הונורה קובונגו.

המאמן אורי מלמיליאן יצטרך למצוא פתרון להיעדרותם של המגן הימני ליאור ראובן (צהובים) והקשר יוסי רוזן (מורחק). הקשר אבי תקוה: "מכבי ת"א זו הקבוצה עם ההגנה הכי טובה בליגה, ולכן העבודה תהיה הרבה יותר קשה, מה גם שהמצב שלנו לא מזהיר. נתוני הפתיחה אינם לטובתנו. מבחינתי התקרית עם מנור חסן בשבוע שעבר היא היסטוריה".

הרכב משוער: מרשל אודה: איתי סלע, סביטי ליפניה, איציק כהן, שוקי נגר: אדריאן גמאן, דן רומן, אבי תקוה, מנור חסן, הונורה קבונגו (מור גולן): פפי קימוטו

מכבי ת"א: איליץ' בתמונת ההרכב, נמני על הספסל

על פי האימון המסכם שערכה מכבי ת"א הבוקר (שישי) לקראת משחק החוץ מול הכח עמידר ר"ג מחר, מסתמן כי הזר החדש של אלונה ברקת, דיאן איליץ', יערוך מחר את הופעת הבכורה שלו במדים הצהובים. השניים שילחמו על המקום הנוסף בקישור האחורי של הקבוצה הם שירן ייני ומושיקו מישאלוב, כשנראה כי הנטייה של המאמן היא לפתוח עם האחרון.

קפטן הקבוצה, אבי נמני, שערך אמש אימון מלא לראשונה מאז שנפצע מול בני יהודה, החל הבוקר את האימון כרגיל, אך נטש לקראת סיום על מנת לעבור טיפולים. נמני צפוי להיכלל בסגל למחר, אך כפי שזה נראה כרגע הוא יפתח את המשחק על הספסל.

פרט לאיליץ', נראה כי אלי כהן לא יערוך עוד שינויים בהרכב שפתח בדרבי התל אביבי, מה שאומר שמשה ביטון ימשיך לקבל את הקרדיט בחוד, בעוד שמיליאן מרדקוביץ', שלא התאמן באופן סדיר בשבוע האחרון, לא יפתח, וספק אם יכלל בסגל למשחק.

במכבי מקווים להמשיך את המומנטום יוצא הדופן של 13 משחקים ללא הפסד גם מול חניכיו של אורי מלמיליאן, ועל מנת להבטיח שכך יהיה - גם אתמול יצאו השחקנים והצוות המקצועי לארוחה המסורתית במסעדתו של נמני.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', אבי יחיאל, אורי שטרית, דיאן איליץ' (שירן ייני), מושיקו מישאלוב (שירן ייני), יוסי שבחון, ג'ובאני רוסו, עומר פרץ, משה ביטון.


עדכון ראשון: 1.2 23:10
עדכון אחרון: 2.2 14:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully