וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - אשדוד: מחפשים את נקודת המפנה

אחרי שתי נקודות בארבעה משחקים, מקווים באשדוד לנצח באורווה, אולי מחאת הקהל של מכבי פ"ת נגד עצמו תעזור להם

חוג האוהדים של מכבי פ"ת מגבש מחאה נגד קהל האוהדים של הקבוצה שלו. המחאה, שעליה החליטו שני יושבי יושבי הראש, שגיא משה ורון יעקובי, נובעת משני שיקולים עיקריים, הראשון - הדרת רגלי הקהל מהמגרשים, השני - מחאה כנגד האוהדים האדישים.

יושבי הראש מסבירים כי לא מגיעים מספיק אוהדים לעודד את הקבוצה, וזאת למרות שיתוף הפעולה מצד ההנהלה, שמחלקת הזמנות בשכונות העיר. כזכור, הלוזונים חילקו כרטיסים בחינם במקומות כמו "אם המושבות", על מנת לבנות קהל עתידי למועדון.

המטרה היא לעורר את הקהל שמגיע למשחקים אך לא מעודד. צעדי המחאה שיינקטו יובילו לכך שבמשחק הביתי הקרוב נגד מ.ס אשדוד לא יורשו להכניס למגרש אביזרי עידוד, כולל תופים ודגלים. היו"ר שגיא משה ביקש להדגיש כי פעולות המחאה אינן מופנות כלפי הקבוצה עצמה. שיתוף הפעולה בין חוג האוהדים והגרעין הקשה אמור להניב מצב בו אף אחד לא יעודד את הקבוצה בשבת, במחשבה שזה עשוי לעורר ו"לזעזע" את הקהל, כדברי משה.

לקראת המשחק הביתי מול אשדוד (שבת, 18:30), הקשר לירן כהן ערך הערב (חמישי) את אימון הבכורה שלו בקבוצה, אך הוא צפוי לפתוח על הספסל משום שהוא לא שיחק מזה זמן רב. הקשר קיבל ממאמן הכושר, שלמה ישינובסקי, תוכנית הדרגתית בכדי לחזור לכושר משחק מהר ככל שניתן. הקשר מחוץ השנהב, מוחמד דיאלו, לעומתו, צפוי לפתוח בהרכב הקבוצה. גיא לוזון אמר הערב על דיאלו: "מההתחלה ידעתי טוב מאוד מה הבאתי לקבוצה. דיאלו הוא שחקן טוב מאוד, שחקן התקפה מעולה עם יכולת אישית גבוהה". פטריק סופו צפוי לפתוח משחק נוסף על הספסל לאור היכולת הלא טובה שהוא מציג בתקופה האחרונה.

הרכב משוער, מכבי פתח תקווה: אוהד כהן; איסמעיל עאמר, מרסיו ג'ובאניני, מוראד מגמאדוב, קובי גנון; בלסינג קאקו, סולי צמח, אנדרה קלדיירה, מוחמד דיאלו; עומר גולן, רוביל סרסור.

אשדוד: חליבה בשירות ההגנה

שתי נקודות השיגה מ.ס. אשדוד בארבעת משחקיה האחרונים, אבל המאזן העלוב לא גרם לה לרדת מתחת למקום השלישי, שמוביל לגביע אופ"א. בשבת היא מגיעה לאורווה למשחק מול קבוצה אחרת שמגיעה לגביע אופ"א בשנים האחרונות, אבל נמצאת במשבר משלה.

המאמן אלון חזן הסיק השבוע מסקנות מהתפקוד הלקוי של ההגנה (9 שערים בארבעה משחקים) ותומר חליבה הגיע כדי להחליף בצד ימין את אמיר אלקריף. עידן מליחי הפצוע ימשיך להיעדר, וגם ינון ברדה לא ייכלל בסגל ויוחלף ע"י משה בן לולו הצעיר.

הקשר עידן שריקי: "מבחינתנו זה משחק החיים. אנחנו חייבים לקחת נקודות אפילו בכוח. בסיבוב הראשון הפסדנו בבית עם שני מורחקים אבל אחריו יצאנו לדרך חדשה עם הרבה נצחונות. אני מקווה שזו תהיה נקודת המפנה". הסעות לאוהדים ייצאו מהאיצטדיון ב-5 אחרי הצהריים.

הרכב משוער: סמי אג'יי: תומר חליבה, גורה טל, כריסטיאן גונזלס, אדיר טובול: יוסי אופיר, דוד רביבו, ז'אן ז'אק גוסו גוסו: יניב עזרן, שי הולצמן, עידן שריקי.

עדכון ראשון: 20:06, 01/02/07
עדכון אחרון: 23:00, 01/02/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully