וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - כפ"ס: ברדה ייעדר

החלוץ המצטיין סובל מפציעה בשריר התאומים ולא ישחק. אוחנה, שחגג יום הולדת 43, רוצה מתנה בדמות ניצחון (שבת, בלומפילד, 19:20)

הפועל ת"א ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת המפגש מול הפועל כפ"ס בשבת בבלומפילד (19:20). למאמן יצחק שום נוצרה בעיה בהתקפה לאחר שהבוקר התברר סופית כי אליניב ברדה, שסובל מפציעה בשריר התאומים, לא יוכל לשחק. ברדה פתח את האימון בריצה קלה, אך פרש ולא יכלל בסגל למחר.

איבזיטו אוגבונה, שלא התאמן אתמול בשל נפיחות באצבע ברגל, ערך הבוקר אימון מלא, אך במהלכו נחתך מתחת לעינו. אוגבונה צפוי להיות כשיר לשבת, אך שום מתלבט האם להעניק לו את חולצת ההרכב או שמא לתת קרדיט לאיבן יוליץ'.

האדומים יחסרו במשחק גם את הקפטן יוסי אבוקסיס, שעדיין סובל מכאבים בחתך מעל הקרסול, זכר למשחק מול צסק"א מוסקבה בטורניר אברמוביץ'. מי שאמור למלא את מקומו של הקפטן בקישור האחורי הוא הזר החדש וולינגטון, שיערוך את הבכורה במדי הקבוצה. רמי דואני הצעיר, יקבל גם הפעם את הקרדיט במרכז ההגנה לצידו של חאבייר פאאס, בעוד טל חן ימשיך לחכות להזדמנות על הספסל. שחקן נוסף שנמצא בתמונת ההרכב הוא שי אבוטבול, שהצטיין בדרבי ועשוי לפתוח על חשבונו של ברוך דגו.

הרכב משוער: שביט אלימלך, דני בונדר, רמי דואני, חאבייר פאאס, יגאל אנטבי, ואליד באדיר, וולינגטון, ברוך דגו (שי אבוטבול), גילי ורמוט, סלים טועמה, איבזיטו אוגבונה (איבן יוליץ').

כפ"ס מחפשת מתנה לאלי אוחנה

ראזאק אוטומויוסי, חלוץ שריף טריפסול המולדובית, לא יעבור להפועל כפר סבא במהלך העונה הנוכחית. הקבוצה עדיין לא הגיעה להסדר עם קבוצתו של החלוץ בנוגע למעברו, ולכן, משום שמועד ההעברות הסתיים, לא ניתן יהיה לצרפו ולהשאילו במהלך העונה הנוכחית. כזכור, בקבוצה הביעו רצון לרכוש את כרטיסו של השחקן ולהשאילו לקבוצה במולדובה או לקבוצה אחרת בליגה הלאומית. נראה כי הפערים הכספיים הם אלה שהכריעו את עתידו של החלוץ העונה.

במהלך השבועות הקרובים ימשיך מנכ"ל הקבוצה, גבי קצרה, לנהל משא ומתן עם הקבוצה ממולדובה בתיווכו של סוכן השחקנים דדה חדד, שהביא את השחקן לארץ. אוטומויוסי, כזכור, הבקיע צמד שערים במשחק גביע הטוטו בו נבחן והרשים מאוד את המאמן, אלי אוחנה.

המגן אלירן דנין והשוער גיא חיימוב הצטרפו לאימוני הקבוצה ויכללו בסגל לקראת המשחק בבלומפילד מול הפועל תל אביב (מוצ"ש, 19:30). דנין אף עשוי לפתוח בהרכב הקבוצה כמגן שמאלי. לאחר המשחק ימריא החלוץ, סמואל יבואה, לאימוני נבחרתו לקראת המשחק מול בורקינה פאסו בייערך ביום רביעי.

לפני האימון שערכה הקבוצה הבוקר (חמישי) התקבלו שני השחקנים החדשים, המגן אלירן דנין והשוער גיא חיימוב, בחום. השחקנים סיפרו כי השניים צפויים להתאקלם במהירות מבחינה חברתית.

עמנואל פאפו התקשה להתאמן היום ונח בחדר ההלבשה. פאפו טען כי הוא חש רגישות ברגלו והוא בספק למשחק. אם פאפו, שאמור לתפקד כמגן ימני, לא יפתח בהרכב, עופר טלקר ימשיך לקבל קרדיט. עוד לפי האימון היום: הבלם-קשר, לירון זרקו, עשוי לפתוח בהרכב על חשבונו של אלון חלפון. שחקני הקבוצה ביקשו לאחל מזל טוב למאמן, אלי אוחנה, שחגג היום את יום הולדתו ה-43.

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; עופר טלקר (עמנואל פאפו), לירון זרקו (אלון חלפון), דגלאס דה סילבה, אלירן דנין; אביחי ידין, גיז'רמו ישראלביץ', בן לוז, יעוזה אבובקרי; סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה.

עדכון ראשון: 1.2 22:15
עדכון אחרון: 2.2 14:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully