וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת מימנה את החתמתו של דיאן איליץ'

לי בוץ

1.2.2007 / 17:40

אשת העסקים תרמה לצהובים 50 אלף דולר מכיסה. הרציקוביץ': "מאחל למכבי ת"א אוהדים רבים כדוגמת אלונה"

למרות שנראה היה כי הכסף הנדרש להחתמתו של דיאן איליץ' במכבי ת"א הגיע מהשאלתו של לירן כהן למכבי פ"ת, הערב (חמישי) התברר כי מי שמימנה את החתמתו של הקשר האחורי החדש של אלי כהן היא לא אחרת מאשת העסקים אלונה ברקת.

כזכור, ביום שלישי הגיעה ברקת לאימון הקבוצה על מנת לצפות בשחקן, אך לא התרשמה מיכולתו ונראה היה כי היא תרד מהרעיון. עם זאת, מאחר וללוני הרציקוביץ' לא היתה יתרה בבקרה התקציבית, החליטה ברקת לתרום לקבוצה 50 אלף דולרים, על מנת שקבוצתה האהודה תוכל להתחזק בחלון ההעברות הנוכחי.

ברקת ביקשה להדגיש כי נכון לעכשיו אין בכוונתה להיכנס כשותפה במכבי תל אביב או לרכוש את המועדון, וכי החלטתה לעזור נעשתה אך ורק מתוך אהדתה לקבוצה וכן מהעובדה שהיא נמצאת בקשרים חבריים עם הבעלים לוני הרציקוביץ'.

הרציקוביץ' עצמו החליט להודות לברקת על ידי מכתב תודה שפורסם באתר הרשמי של המועדון תחת הכותרת: "אלונה ברקת – צהוב עולה".

"אלונה ברקת היא חברה ושכנה אישית שלי", פתח הבעלים את מכתבו, "לצד היותה חובבת ספורט מושבעת ובמיוחד בכל הקשור לכדורגל. לשמחתי, אלונה כמו גם משפחתה הינם אוהדי מכבי ת"א, שמגיעים למשחקים. כמו כן, לאחרונה אלונה מצטרפת אליי למשחקי החוץ של מכבי ת"א במסגרת ליגת העל".

"עד היום, כל בקשה לעזרה וסיוע בנושאים כאלה ואחרים תמיד נענתה בחיוב ומכל הלב", המשיך הרציקוביץ'. "אם בקשרים, בעצה, בתרומות, בסיוע כספי ובכלל זאת - מימון הגעתו של איליץ' למכבי ת"א".

"אני מאחל למכבי ת"א שיהיו לה אוהדים רבים כדוגמת אלונה", סיכם לוני, "ומברך על הזכות שיש לי חברים אמינים והגונים שכמותה, שתמיד יעמדו לצידי בכל נושא וענין".



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully