וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקולי: "יותר נמוך מזה, לא נגיע"

רומן רוזנבלט

2.2.2007 / 19:23

גוסטבו בוקולי כבר מתכונן לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, ויודע שהמפגש מול הטוענת לכתר מהווה הצהרה להמשך העונה

מכבי חיפה נערכת לקראת משחק הליגה מול בית"ר ירושלים ביום ראשון. מאמן הקבוצה, רוני לוי, סירב להתראיין היום (חמישי) ורק ציין: "אנחנו צריכים לדבר על המגרש". הקשר גוסטבו בוקולי ככל הנראה ישחק בראשון, למרות הפציעה ממנה הוא סובל, אמר: "אנחנו חייבים לעשות שינוי וזה הזמן, במשחק טוב וחשוב. בבית לא עשינו תוצאות טובות, אבל אנחנו מאמינים בקבוצה".

"בית"ר קבוצה טובה, אבל עם כל הכבוד להם, בבית אנחנו צריכים לנצח. אנחנו צריכים פחות לדבר ויותר לעבוד על המגרש. אנחנו יודעים שיותר נמוך מזה לא נגיע. השחקנים מבינים את המצב שבו אנחנו נמצאים". באופן אישי אמר הקשר: "אני לא משחק באותו תפקיד כמו פעם. היום אני משחק יותר בשביל הקבוצה. כשחיפה תהיה טובה יותר, גם בוקולי יהיה טוב יותר".

באימון היום תורגלו מספר חלופות להרכב וקשה היה להתרשם מי יפתח במשחק מול בית"ר. מה שבטוח הוא, שניר דוידוביץ' ודקל קינן המורחקים יעדרו. את מקומו של קינן לצידו של אולארה צפוי לתפוס ככל הנראה אלון חרזי, שבעצמו אינו כשיר במאת האחוזים. במקרה כזה אדורם קייסי ואייל משומר ישלימו את תמונת ההגנה. בחוד התקפה צפויים לשחק יניב קטן ורוברטו קולאוטי. בקישור האחורי ניסה רוני לוי מספר קומבינציות, אולם ככל הנראה החלטתו בעניין תיפול רק לקראת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully