וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדה חדד: "דהאן החתים את השחקן שלי, והוא בכלל לא סוכן"

רומן רוזנבלט ויואב ויכסלפיש

1.2.2007 / 17:29

סוכן השחקנים טוען כי הוא הנציג הבלעדי של קבונגה, הזר שצורף להכח על ידי דהאן: "ניצלו את זה שהוא לא מדבר עברית". דהאן מכחיש

מחלוקת סביב העברתו של אונורה קבונגה להכח עמידר ר"ג. סוכן השחקנים דדה חדד טוען כי "נעשה מחטף", כדבריו, ושהוא הסוכן הבלעדי של השחקן הקונגולזי. לטענתו, דודו דהאן, הסקאוט לשעבר של הקבוצה, צירף את השחקן לקבוצה בלי ידיעתו של חדד.

"אני הבאתי אותו לארץ", מספר חדד, "בין ה-17 ל-31 בינואר, במשך שבועיים, הוא שהה במלון על חשבוני, ופתאום אני קורא שהוא עבר להכח ר"ג בעזרתו של דודו דהאן".

חדד מספר כי אורי מלמיליאן התקשר אליו וביקש לצרף את השחקן. יום למחרת הודיעו לו פתאום כי דהאן, שכלל אינו סוכן מורשה, כדבריו, כבר החתים על חוזה בקבוצה בתור הסוכן שלו. "הם ניצלו את לחץ הזמן ואת העובדה שהוא לא מדבר עברית", אומר חדד, שכבר שלח מכתב התראה להנהלת הכח ר"ג, ובו דרש את העמלה שמגיעה לו על ההעברה.

חדד טוען כי הוא מחזיק חוזה חתום על ידי פיפ"א, שמאשר שהוא מייצג את השחקן, ואף שלח כהוכחה להנהלת הכח. "אם ביום ראשון לא יעבירו לי את הכסף, אפנה לפיפ"א", מאיים חדד. קבונגו עצמו, שעמד ליד חדד, הודה: "דדה חדד הוא הנציג שלי בישראל".

עוד מספר חדד כי בעבר כבר הוגשה תביעה מטעם ארגון הסוכנים נגד דהאן על פעילות לא חוקית.

דודו דהאן, לעומת זאת, מציג את הסיפור בצורה אחרת. "אני לא סוכן, אני עובד בהכח", אומר דהאן, "ראיתי את קובונגה. שאלתי אותו אם יש לו סוכן, אמר שלא. המלצתי עליו להכח ואורי לקח אותו". המשך יבוא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully