וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האן התפטר מנבחרת קמרון

1.2.2007 / 16:04

המאמן ההולנדי, שנעלם לחודשיים, עוזב עקב חילוקי דעות עם ההתאחדות. אירופה מתכוננת למשחקי ידידות, אולסון בדרך החוצה מאופ"א

הארי האן התפטר מאימון נבחרת קמרון, כך הודיעה היום (חמישי) התאחדות הכדורגל הקמרונית, שישה חודשים בלבד אחרי כניסתו לתפקיד. ההולנדי חתם על חוזה לשנתיים עם הנבחרת האפריקאית, אבל אז נעלם לחודשיים, וראשי ההתאחדות הקמרונית דיווחו כי האן לא יצר עמם קשר למשך תקופה ארוכה. לאחר מכן נודע כי חילוקי דעות עם הנהלת ההתאחדות בנוגע למשחקי ידידות בינלאומיים ושיתוף שחקנים מהנבחרת הצעירה היו אלה שסללו את דרכו החוצה.

התקפה צרפתית על ארגנטינה

ג'יבריל סיסה, חלוצה של מארסיי, חוזר לסגל נבחרת צרפת. מאמן הנבחרת ריימונד דומנק זימן את החלוץ בין ה-25 לקראת משחק הידידות מול ארגנטינה שייערך בשבוע הבא. עוד בחוד הצרפתי: תיירי הנרי, דויד טרזגה וניקולס אנלקה. פביאן בארתז, שכבר הודיע על פרישה אבל חזר לנאנט, נשאר בחוץ.

מריו גומז זומן לסגל הגרמני

מאמן גרמניה יואכים לאו זימן לראשונה לסגל הלאומי את החלוץ מריו גומז משטוטגארט. כמו כן החזיר לאו את קווין קוראני משאלקה ואת כריסטוף מצלדר מדורטמונד, וכל זאת לקראת משחק הידידות של גרמניה מול שוויץ בדיסלדורף בשבוע הבא.

גומז, 21, שמחזיק גם באזרחות ספרדית, כבש עשרה שערים העונה בבונדסליגה. קוראני וגומז ייבחנו כיוון שבמשחק הבא של גרמניה במוקדמות יורו 2008, מול צ'כיה, קלוסה המורחק לא יוכל לשחק. לוקאס פודולסקי, כוכבה של גרמניה במונדיאל, נשאר מחוץ לסגל.

פירס יאמן את הצעירה האנגלית

ההתאחדות האנגלית מינתה את סטיוארט פירס למאמן הנבחרת הצעירה של אנגליה. פירס, שמאמן גם את מנצ'סטר סיטי, ייכנס לתפקידו במשחק הידידות בשבוע הבא מול ספרד, וידריך את הנבחרת באליפות אירופה בקיץ (שבה, כזכור, תיקח חלק גם ישראל).

* פ.צ סידני מהליגה האוסטרלית עומדת לתבוע את כוכבה לשעבר דווייט יורק, 35, כיוון שהפר את החוזה עם הקבוצה ולא חזר בזמן לאימונים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

העונש של אולסון הגיע

מנכ"ל אופ"א, לארס אולסון השבדי, הכחיש כי הוא עומד להתפטר מתפקידו בהתאחדות הכדורגל האירופית. אולסון, 57, היה מקורב מאוד ליו"ר הקודם של אופ"א, לנהרט יוהאנסון, שהפסיד בשבוע שעבר בבחירות לארגון אחרי 17 שנה בתפקיד. מחליפו של יוהאנסון, מישל פלאטיני, לא הסתיר את רצונו להיות מעורב יותר בקבלת ההחלטות של הארגון, מה שצפוי לנגוס בצורה משמעותית בסמכויותיו של אולסון. "לא הודעתי על התפטרות, כי עדיין לא ברור מה יהיה", אמר אולסון, בעוד בכיר באופ"א ידע להגיד: "זה רק עניין של זמן עד שהוא יילך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully