וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מעניין אותי מה האיטלקי הדפוק הזה אומר"

1.2.2007 / 18:19

קאפלו ביקש מגוטי הפצוע לחזור לאימון, קשר ריאל מדריד הגיב בזעם. ריקרדו אוליביירה לא יגיע לספרד, ריקלמה יישאר ביציעי ויאריאל

המתיחות בריאל מדריד נמשכת. ה"אס" הספרדי מדווח שהמאמן פאביו קאפלו הסתכסך הפעם עם גוטי, לאחר שהשניים רבו באימון הקבוצה אמש (רביעי).

הכל החל כשהקשר ספג מכה חזקה בקרסולו, וירד לחדר ההלבשה. קאפלו קרא לעברו: "אתה לא הולך לשום מקום, אני היחיד שמחליט מי עוזב ומי נשאר", אבל גוטי התעלם מהדברים והמשיך לצעוד לעבר המקלחות.

"אמרתי לך, אתה לא הולך", המשיך לצעוק קאפלו, "בוא הנה, אני המאמן". עוזר המאמן ניגש לגוטי ושכנע אותו לחזור, אבל גוטי נשאר בשלו: "כואב לי הקרסול, אני לא חוזר, ולא מעניין אותי מה אומר האיטלקי הדפוק הזה".

עוד בריאל: שחקני הספסל היקרים דיוויד בקהאם ואנטוניו קסאנו (שלא עבר לאף קבוצה בחלון ההעברות) לא קיבלו בעין יפה את הדרישה של קאפלו, שיתאמנו בנפרד משאר חבריהם לסגל.

ראול בדרך לסגל הספרדי

ראול, כוכב ריאל מדריד, עשוי לחזור לסגל נבחרת ספרד, אחרי שנופה לראשונה לפני מספר חודשים. ספרד תשחק מול אנגליה ב-7 לפברואר, ולואיס ארגונייס שוקל להחזיר את החלוץ לסגל שלו. "זה יהיה כמו משחק הבכורה שלי", הגיב ראול.

פיפ"א מנעה את העברת אוליביירה

נשיא מילאן אדריאנו גליאני מודה שפיפ"א הרסה לריאל מדריד את האפשרות להחתים את ריקרדו אוליביירה. הרוסונרי כבר הסכימו להעביר את השחקן למדריד, "אבל זה היה מסובך מדי", אמר גליאני, "ריאל הייתה אמורה להיות הקבוצה השלישית העונה של אוליביירה, אחרי שכבר הופיע בסאו פאולו ובמילאן".

גליאני התייחס לחוקי פיפ"א, שמונעים מכדורגלן לשחק ביותר משתי קבוצות בעונה. על אף שליברפול הצליחה להתגבר על אותה תקנה כשהעבירה לשורותיה את חאבייר מסצ'ראנו, ריאל ומילאן לא רצו לקחת סיכונים בשלב כה מאוחר בחלון ההעברות. אגב, ההתאחדות האנגלית כבר הודיעה כי היא תבדוק את חוקיות המעבר של מסצ'ראנו.

ריקלמה יישאר ביציע

חואן רומן ריקלמה צפוי להעביר את שארית העונה ביציעי ויאריאל. הארגנטינאי, שהסתכסך עם הנהלת הקבוצה, לא עזב את המועדון בחלון ההעברות ושני הצדדים לא הצליחו להגיע לפשרה.

מאמן הקבוצה מנואל פחגריני ישאיר את הארגנטינאי מחוץ לסגל, בעוד הקשר ימשיך לקבל שני מיליון יורו לעונה בלי לעשות כלום.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully