וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברזילאים משתלטים על הרכב בית"ר?

אסף שקד

1.2.2007 / 12:46

מאימון יום חמישי מסתמן שהשלושה יפתחו בקרית אליעזר, אבל רק בשישי יקבע ההרכב. זנדברג: "הייתי מעדיף שחיפה תבוא פחות בלחץ"

סמבה ברזילאית בהרכב בית"ר ירושלים? יוסי מזרחי קיים הבוקר (חמישי) אימון הכנה נוסף, לקראת המשחק המסקרן מול מכבי חיפה (ראשון, 20:50), במהלכו החל לגבש את ההרכב שצפוי לפתוח.

לאחר שהשחקנים סיימו את אימון הכושר שהעביר טיבריוס דאראו התפנה מזרחי לחלק את חולצות ההרכב, ששלוש מהן לבשו הברזילאים החדשים של הקבוצה. במהלך האימון תורגלו שלושת הברזילאים בהרכב ואף היו שותפים לשערים רבים במהלך המשחקון הפנימי.

על פי התרגול היום יתפוס הקשר האחורי רומאליו את עמדתו של קובי מויאל, ליבוניר רושל "טוטו" צפוי לתפוס את עמדתו של מילובאן מירוסביץ' ואילו שוונק ימשיך לפתוח בהרכב כחלוץ לצידו של טוטו תמוז.

מויאל ומירוסביץ' יפנו את המקום. מויאל הציג יכולת טובה מאוד מול מ.ס אשדוד ואף תורגל במהלך השבוע בהרכב, אך השתלבותו המהירה של רומאליו, שנמצא בכושר משחק יחסית טוב, תביא כנראה לכך שמזרחי יחליט לפתוח בסופו של דבר עם הברזילאי. יחד עם זאת ראוי לציין שגל אלברמן לא התאמן גם היום בגלל מתיחה במפשעה. הוא צפוי להיות כשיר, אך במידה שלא, ייתכן כי מויאל יתפוס את מקומו.

מירוסביץ' פתח בכל המשחקים האחרונים בהרכב ואף רשם שלושה שערים מרהיבים, אך מזרחי, האחראי על הגעתם של שלושת הברזילאים, צפוי לתת להם קרדיט. החלטתו של המאמן עדיין לא סופית, בעיקר משום שטוטו מתפקד כקשר התקפי במרכז ואילו מירוסוביץ' מתפקד כקשר ימני. אריק בנאדו, שלא התאמן באופן מלא בימים האחרונים, יהיה כשיר למשחק וישחק מול האקסית.

גורם בצוות המקצועי הסביר בתום האימון: "יוסי החליט לנסות היום את כל שלושת הברזילאים בהרכב והוא התלהב מאוד מהשילוב והיכולת שלהם. במשחק הקרוב מול מכבי חיפה קשה לי להאמין שכל השלושה יפתחו ביחד בהרכב, אבל זה מסמן על מגמה במחזורים הבאים. כמו שזה נראה כרגע, מירוסביץ' לא יאבד את מקומו לטוטו וזאת בעיקר לאור הנסיון שיש למילו בליגה ובגלל העובדה ש"טוטו" הוא לא קשר ימני כמו שמילו משחק".

זנדברג מתרגש לחזור לקרית אליעזר

מיכאל זנדברג, שיגיע לראשונה לשחק בקריית אליעזר מאז עזב את האלופה, אמר היום: "יש קצת התרגשות לפני המשחק, אבל כבר עברתי את טבילת האש הראשונה שלי כששיחקנו נגדם פה בטדי. אני בטוח שאיך שיתחיל המשחק ההתרגשות תיעלם לגמרי".

הקשר אף התייחס למצבה הרע של חיפה: "זה לא טוב לנו שמכבי מגיעה אחרי הפסד. הייתי מעדיף שהם יבואו יותר רגועים ופחות בלחץ - אבל כל הדברים האלה הם לפני המשחק וברגע שעולים לשחק, כל החישובים והתיאוריות נעלמים. מה שעושים על המגרש זה מה שחשוב".

זנדברג אף התייחס למצב הרוח הטוב בקבוצה: "תמיד יש מצב רוח טוב אחרי ניצחון, זה מה שמאפיין את הקבוצה שלנו מתחילת העונה. תמיד יש אווירה טובה. אנחנו נמצאים במקום הראשון ואני לא מייחס משמעות לכסף בתור הגורם המשמעותי למיקום שלנו בטבלה. אנחנו נראים הכי טוב, משחקים יחסית יותר טוב מהיריבות שלנו ולכן אנחנו נמצאים במקום שבו אנו נמצאים. חיפה היא קבוצה חזקה ומועמדת לתואר, בטח ובטח אם לא ננצח שם ".

יואב זיו אמר לקראת המפגש מול האלופה: "מתחילים להרגיש את המתח שיגיע לשיאו ביום ראשון. אני מאמין שהמגרש יהיה מלא. כמו שאני רגיל לראות כל שנה את אוהדי בית"ר בחיפה, אני מאמין שגם הפעם הם ימלאו את קרית-אליעזר.

"מכבי חיפה במומנטום לא טוב, אבל מי אנחנו שנדבר עליהם אחרי שלוש אליפויות? אנחנו מקווים לקחת את השלוש נקודות ואז אולי נתרחק מהם ופחות נחשוש מהם. צריך לזכור שיש בתמונה את הפועל תל-אביב ומכבי תל-אביב, כך ששום דבר לא סגור גם אם ננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully