וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביעים באירופה: רומא הדיחה את מילאן, ברצלונה הפסידה

31.1.2007 / 23:16

הרוסונרי הפסידו 3:1 ו-5:3 בסיכום המשחקים ונמצאים בסכנת עונה ללא תואר. בארסה הפסידה 1:0 לריאל סראגוסה בבית

אמצע שבוע, סוף ינואר. קר וגשום, זמן טוב להשחיל מחזור גביע, ככה בין מחזורי הליגה. ברצלונה אמנם ניצחה 1:3 את סלטה ויגו בליגה, אבל היכולת היא עדיין לא זה והיום הפסידה הקבוצה 1:0 לסראגוסה מול יציעים יחסית ריקים בקאמפ נואו. קרלוס דיוגו, שזה עתה חזר מההשעייה אחרי המכות עם לואיס פביאנו, כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-78 והעניק לקבוצתו מקדמה חשובה לקראת המשחק גומלין ברבע גמר הקופה דל ריי.

לה קורוניה הביסה את ויאדוליד 1:4 בריאזור והבטיחה לעצמה משחק גומלין בסבבה. דודו אוואט לא שיחק במדי המארחת, שלמעשה כמעט הבטיחה את מקומה בחצי הגמר. ולדימיר מנצ'ב הבולגרי העלה את האורחים ליתרון בדשקה ה-21, אבל פאבלו אלברז (53) וריברה (67) עשו מהפך ושני שערים בשתי הדקות האחרונות, של ורדו וחואנמה, בגרו את הסיפור של ויאדוליד.

עוד קבוצה עם רגל וחצי בארבע הגדולות היא חטאפה, שניצחה 0:3 את אוסאסונה. גויזה פתח את הכיבושים בדקה ה-11, אלכסיס רואנו הכפיל בדקה ה-38 ומאריס ורפאקובסקיס, הלטבי שהגיע לקבוצה לפני כשבועיים, חתם בדקה ה-62.

צרפת

בצרפת נערכו משחקים בשמינית הגמר. בניגוד לשיטה המוזרה, המטופשת והמעייפת בספרד ואיטליה, בצרפת השפיות עדיין קיימת והגביע משוחק בשיטת נוק אאוט.

ליון, שלא ניצחה כבר 4 משחקים רצופים בליגה, עדיין לא מתרוממת והיום הפסידה 2:1 למארסיי. ליון אמנם בדרך לזכייה נוספת באליפות, אבל בגביע היא לא זכתה מאז 1973. היום היו חניכיו של ז'ראר הוייה קרובים מאוד לעלייה, אחרי שכריס הוליך אותם ל-0:1 בדקה ה-17, אלא שמארסיי עשתה מהפך נהדר בסיום משערים של מיכאל פאגיס (86) ומאמדו ניאנג (90) ועלתה שלב.

נאנט אמנם מדשדשת בליגה ונמצאת בסכנת ירידה ממשית, אבל היום היא דווקא ניצחה את סגנית המוליכה, ליל, 0:1. קלאודיו ססארו כבש את השער היחיד במשחק בדקה האחרונה של ההארכה.

את ההפתעה של הערב סיפקה מונטקו. הקבוצה הקטנה מהליגה הרביעית פגשה את סגנית האלופה, בורדו, הביטה לה בעיניים והעיפה אותה אחרי ניצחון 4:5 בפנדלים. אחרי 120 דקות הייתה התוצאה 2:2. לבורדו כבשו: אדיקסון פראה 23, וונדל 93. למונטקו: קמבו 90, בן חסין 98.

במשחק נוסף הביסה לאנס 1:4 את קלרמון בחוץ. לקלרמון: דארצ'י 71. ללאנס: סיידו קייטה 22, דניאל קוסין 50, צ'אוסדייר 66 (עצמי), אריק קרייר 68.

איטליה

משחק אחד נערך הערב בחצי הגמר באיטליה, כשרומא הדיחה את מילאן אחרי ניצחון 1:3 באולימפיקו ו-3:5 בסיכום שני המשחקים. אלסנדרו מנסיני העלה את רומא ליתרון בדקה -8, אבלרטו ג'ילארדינו הישווה כעבור 10 דקות, אבל סימונה פרוטה החזיר את היתרון למקומיים בדקה ה-23. דויד פיזארו עשה את ה-1:3 בדקה הראשונה של המחצית השנייה.

מחר תשחק אינטר מול סמפדוריה וכנראה תעלה בזכות יתרון 0:3 מהמשחק הראשון, מה שמבטיח גמר מרתק בין רומא לאינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully