וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: וולינגטון שחקן הפועל ת"א

לי בוץ

31.1.2007 / 22:42

השחרור הבינלאומי של הקשר התעכב, אבל התקבל בשעה טובה. זעם בקבוצה על דבריו של לוני הרציקוביץ'

בהפועל ת"א הביעו הערב (רביעי) כעס רב על דבריו של בעלי מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ', בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, לפיהם "'טועמה מחבל' היא אינה קריאה גזענית". בקבוצה ביקשו מטועמה שלא להגיב כרגע לדברים והוציאו תגובה רשמית, בה נאמר: "האמירה היא אמירה גזענית, שמביישת את הספורט בישראל".

הקבוצה נקנסה הערב ב-1,000 ש"ח בעקבות התנהגות אוהדיה במשחק גביע הטוטו מול הפועל כפ"ס בשבוע שעבר. האדומים, שעמדו הערב לדין גם בגין אירועי הדרבי, הואשמו בהתנהגות בלתי ספורטיבים של אוהדים, והדיין עו"ד דוד לב כתב בהחלטתו: "שופט המשחק, דוד מור חיים, מציין בדו"ח השיפוט כי בסיום המשחק, בסמוך למנהרת חדר ההלבשה, נזרקו לעבר השופטים מיציע אוהדי הפועל ת"א סיגריה בוערת ובקבוק שתייה שלא פגעו בשופטים, אולם פגעו בשוטר שליווה את השופטים".

השוטרים שנכחו במקום עצרו את הבחור בן ה-25, שלטענתם היה אחראי לזריקת החפצים. האוהד שוחרר בתנאים מגבילים ויתכן כי יוגש נגדו כתב אישום. עוד טען הדיין כי אחריות הקבוצה היא בכך שלא יצרה שטח סטרילי כדי להגן על השופטים והשוטרים ולכן נקנסה.

הקשר הברזילאי וולניגטון הצטרף הערב רשמית למשפחת הפועל ת"א, זאת לאחר שחוזהו עבר בבקרה התקציבית והגיע שחרורו הבינלאומי. אי לכך וולינגטון יוכל לשחק כבר בשבת, במשחק הליגה של הקבוצה מול הפועל כפ"ס בבלומפילד.

חניכיו של יצחק שום, שהובסו אתמול על ידי שחטיור (4:1) במשחק שסיים עבורם את טורניר אברמוביץ', זכו היום ליום חופשי ומחר יחלו רשמית בהכנות למפגש מול קבוצתו של אלי אוחנה. רמי דואני, שהצטרף היום למחנה האימונים לאחר ששיחק אתמול 90 דקות מול האוקראינים, ערך אימון שחרור בלבד במדי הנבחרת ויצטרף מחר לאימוני הקבוצה כרגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully