וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנטון, בשיניים

31.1.2007 / 22:49

חניכיו של דייויד בלאט ביצעו קאמבק נהדר בדרך לניצחון מרשים 62:64 בנאפולי, והבטיחו את המקום השלישי בבית ג'. צסק"א הדיחה את אולקר

תמונת המצב הסופית בבית ג' של היורוליג התבררה הערב (רביעי) אחרי מחזור דרמטי במיוחד. במשחק המוקדם התארחה פנרבחצ'ה-אולקר במוסקבה אצל צסק"א, כשהיא יודעת שרק ניצחון יותיר לה סיכוי (אמנם קלוש) להשתחל לשלב הבא. מה שהיא לא לקחו בחשבון היא העובדה שהרוסים, למרות שהבטיחו את העפלתם לפני עידן ועידנים, לא מתכוונים לוותר. צסק"א הציגה עוד משחק דומיננטי ודרסה את יריבתה 66:85. בנטון של דייויד בלאט גילתה המון אופי עם ניצחון מרשים 62:64 באולמה של נאפולי והבטיחה לעצמה את המקום השלישי. בעקבות ההפסד צנחה נאפולי למקום השישי, והיא תחכה להשלמת המשחקים בשני הבתים המקבילים מחר כדי לדעת האם בכל זאת יימצא עבורה מקום בטופ 16. ברצלונה נאבקה לא מעט לפני שרשמה את הניצחון 75:82 על אריס סלוניקי, והותירה לעצמה סיכוי תיאורטי (אם כי נמוך) לסיים כסגנית הטובה ביותר. למרות ההפסד עלתה אריס לשלב הבא מהמקום החמישי, בזכות יתרון על נאפולי במפגשים הפנימיים ביניהן. פו אורטז עשתה את המוטל עליה עם ניצחון ביתי 56:68 על האחרונה בבית ז'לגיריס קובנה, ועלתה מהמקום הרביעי.

סוף טוב, הכל טוב

נאפולי - בנטון טרוויזו 64:62

הקרב הגדול על איטליה, בין האלופה המקומית למחזיקת הגביע, הפך לקרב על המקום השלישי בבית ג'. הנאפוליטנים, שניצחו בטרוויזו בסיבוב הראשון, פתחו בסערה ורצו ליתרון 2:13. בנטון לא נשברה והצליחה לצמק את הפיגור לארבע נקודות בלבד עם סיום הרבע הראשון. עד המחצית הקפיצו המקומיים את הפער לשבע נקודות, וגם ברבע האחרון הם החזיקו ביתרון נוח, אבל הדקות האחרונות היו שייכות לבנטון. ממצב של 54:60 לנאפולי, ארבע דקות לסיום, רצה בנטון ל- 0:10, ריצה שהסתיימה בשלשה ענקית של מרקוס גורי ונתנה לה את המקום השלישי בבית. גורי הוביל את בנטון עם 13, כוכב המחזור הקודם טרל לידיי עזר לו עם 10. טיירון אליס הוביל את המפסידים עם 16.


צסק"א מוסקבה - אולקר 66:85

המשחק לא קבע דבר לאלופת אירופה, אבל היא, בניגוד לפנאתינייקוס שהחלה לזייף לאחר שהבטיחה את המקום הראשון בבית שלה, לא מורידה לשניה את הרגל מהגז והניצחון הערב היה האחד עשר שלה ברציפות. הטורקים עסקו השבוע בחישובים לקומבינציות שיעלו אותם לשלב הבא במקרה של ניצחון, אבל נקלעו לפיגור דו ספרתי כבר ברבע הראשון. וויל סולומון, שעבר שבוע מעניין משהו אחרי התקרית המוזרה עם נהג המונית בה היה מעורב, ניסה לשמור את אולקר קרוב, אבל שוב לא הצליח להתגבר על הקבוצה מולה הפסיד בגמר היורוליג אשתקד. טרג'אן לאנגדון הנפלא הוביל את קלעי צסק"א עם 20 (8 מ-9 מהשדה, כולל 4 מ-4 מחוץ לקשת), דייויד אנדרסן הוסיף 18 ותשעה ריבאונדים ותיאודורס פאפאלוקאס תרם שש נקודות ו-12 (!) אסיסטים. את אולקר, ששיחקה ללא קספרס קמבאלה שהושעה אתמול לאחר שנכשל בבדיקת סמים, הוביל סלומון עם 17, אוגוז סאבאש ודאמיר מרשיץ' סיימו עם 14 כל אחד.

בארסה לא מסתפקת בסגנות

אריס סלוניקי - ברצלונה 82:75 (אחרי הארכה)

שתי היריבות הגדולות משנות ה-80 נפגשו באלכסנדריו לראשונה מאז 1991. בארסה הבטיחה כבר את המקום השני בבית, אבל כאמור הניצחון מותיר לה תקווה להשתחל לקבוצת הדירוג הראשונה בשלב הבתים השני, במידה ואולימפיאקוס ודינמו מוסקבה יפסידו מחר. היוונים רצו ניצחון שלא יאלץ אותם לחכות ליתר תוצאות משחקי הבית, אבל פיגרו במשך רוב המשחק. ברבע האחרון הם התעשתו, ושלשה של ג'רמיה מייסי נתנה להם יתרון 70:72 בשניות הסיום, אבל שתי קליעות עונשין מדויקות של יאקה לאקוביץ' שלחו את הקבוצות להארכה. ההארכה היתה כולה של הקאטלונים, שעצרו את אריס על שלוש נקודות בלבד, וחילצו ניצחון באולם קשה ביותר. חואן קרלוס נבארו קלע 20 לברצלונה (למרות 1 מ-6 מהשלוש), ג'יאנלוקה באזילה סיים עם 17. מייסי סיים עם 22, עשרה ריבאונדים, ארבעה אסיסטים וארבע חטיפות אצל אריס, סאבס אליאדיס תרם 17.

פו אורטז - ז'לגיריס קובנה 56:68

ז'לגיריס, שעדיין משחקת ללא כוכבה מרקו פופוביץ', איבדה כבר מזמן את הסיכוי להעפיל לשלב הבא, אבל הניצחון שלה בשבוע שעבר על אריס נתן לה תיאבון לעוד. הליטאים החזיקו במהלך הרבע השלישי ביתרון של ארבע נקודות, אבל בסופו של דבר היה מדובר במשחק של להיות או לחדול עבור אורטז, וברבע הרביעי הצרפתים נתנו פוש אחרון שהעניק להם את הניצחון, ואת המקום הרביעי בבית. מייקל רייט קלע 24 למנצחים, ארון מיילס סיים עם 14 ושישה אסיסטים. טאנוקה בירד רשם 17 ו-12 לז'לגיריס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully