וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרזי רוצה לסתום לכם את הפה

רומן רוזנבלט

31.1.2007 / 15:20

קפטן מכבי חיפה מדבר על הבעיות באלופה: "אנחנו לא פחות טובים משנים קודמות. הקטנות עושות לנו מה שאנחנו עשינו לליברפול"

מגן מכבי חיפה והקפטן, אלון חרזי, התראיין לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ודיבר על מה שעובר לאחרונה על האלופה. הראיון המלא יתפרסם בתוכניית המשחק ביום ראשון הקרוב. "מכבי חיפה היא קבוצה לא פחות טובה מהקבוצות של השנים האחרונות. הוכחנו את זה כבר במסגרות האירופאיות. בזכות הקהל, השחקנים וכמובן המאמן רוני לוי, שהוא מאמן מוביל בכדורגל הישראלי והטוב ביותר בשנים האחרונות. יכולות לא נמדדות ברגעים קצרים אלא לאורך טווח ארוך ובכל תחום יש רגעים קשים שיוצאים מהם. גם אנחנו נלמד לצאת טובים יותר מהמצב כיום".

לגבי הבעיות החברתיות עליהן כותבים בהרחבה בתקשורת, אומר חרזי: "אין שום בעיה, ההפך הוא הנכון. יש כאלה שמנסים לצייר אותנו כקבוצה לא מחוברת ואולי לא חברתית. אבל אנחנו יודעים בתוך הקבוצה שההיפך הוא הנכון. כשלא הולך, אז כל מה שאומרים עליך נראה כנכון. המטרה שלנו היא לסתום את הפה ולהוכיח את ההיפך הגמור. בסוף העונה כל אחד יסתכל על עצמו ונראה אם עשינו את הדברים כמו שצריך או לא".

חרזי גם התייחס למגמת ההפסדים לקבוצות תחתית: "עושים לנו מה שאנחנו עושים באירופה. אנחנו מגיעים כאנדרדוג ובליגה אנחנו פייבוריטים. מה שעושים לנו, זה מה שעשינו בחלק מהמשחקים כמו מול ליברפול. כשאתה משחק מול קבוצה עדיפה עליך, אתה מתנהג כמו ה'קטנות'. במשחקים בארץ מול אוקזר ופרטיזן הגענו ברמת טירוף שגורמת לנו להוציא את מה שאנחנו לא מוציאים נגד הקטנות. כמובן, עם כדורגל איכותי וברמה גבוהה.

"הקבוצות מסתגרות מולנו ויוצאות למתפרצות כמו שקרה נגד בני יהודה, הכח רמת- גן והרצליה. הדברים האלה גורמים לנו כקבוצה התקפית לחפש את השערים, אנו יוצאים קדימה והקטנות מעיפות למעלה ועוקצות אותנו במתפרצות. זה מה שקרה השנה וחבל שזה קורה יותר מדי".

לסיום היה לחרזי מה לומר גם על הקהל החיפאי: "המועדון מנסה כל רעיון שעולה וזה לא מצליח. אני מקווה שבמשחק נגד בית"ר הקהל ימלא את האצטדיון, כי הקשר הוא יד לוחצת יד. ראינו שברגע שהקהל מגיע וממלא את היציעים, אנחנו משחקים טוב ועולים בטירוף. אנחנו צריכים את הקהל ברגעים הקשים כדי שידחוף אותנו".

מכבי חיפה תמשיך להתאמן היום לקראת המשחק מול בית"ר, כשבשעות הקרובות צפויה החלטת בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לגבי הבלם דקל קינן, שזרק כיסא למגרש אחרי שהורחק במשחק מול הרצליה. איסלאם כנעאן שהיה קרוב לסיכום במכבי הרצליה עבר בסופו של דבר להפועל נצרת עלית מהלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully