וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדל ראזאק הושאל לרעננה

רומן רוזנבלט

31.1.2007 / 13:34

הקשר שחתום במכבי נתניה עובר לליגה הלאומית כדי להיכנס לכושר: "המטרה היא לחזור לנתניה בקיץ". סאנוגו חתם וגם השחרור הגיע

הקשר הגנאי של מכבי נתניה, איברהים עבדל ראזאק, הושאל היום (רביעי) להפועל רעננה עד לסיום העונה, על מנת לחזור בצורה הדרגתית לכושר משחק באוירה שאותה הגדירו מקורביו כ"רגועה ומתאימה מאוד עבורו". ראזאק ככל הנראה ימשיך להתאמן בנתניה עד אשר ייכנס לכושר, מה שאומר שרעננה תוכל להשתמש בשירותיו באופן מעשי כנראה בעוד כחודש ימים. בסיום העונה יחזור ראזאק, המוערך מאוד על ידי ראובן עטר, לשורות הקבוצה, בה הוא חתום ל-5 עונות הקרובות.

הקשר הגנאי, שלפני חצי שנה אמור היה לשחק במונדיאל בגרמניה ונפצע כחודשיים לפני כן: "אני שמח קודם כל לחזור ולשחק כדורגל אחרי הפציעה הקשה שעברתי, שכללה גם ניתוח מורכב. מאז שחזרתי לארץ אני עושה הכל כדי לחזור כמו שצריך למגרש ועובד קשה, כך שהפועל רעננה היא מקום מצוין בשבילי לחזור בצורה הטובה ביותר.

"אני מקוה לעזור להם במה שיצטרכו וכך גם אעזור לעצמי לשוב לכושר המשחק שהייתי בו לפי הפציעה וכמובן לחזור לנתניה לקראת העונה הבאה. תודה לכל האוהדים שדאגו לשלומי". לגבי המונדיאל שהפסיד אמר: "זה עבר ואין מה להתייחס לזה, אני עוד צעיר ואוכל עוד לשחק במונדיאלים הבאים"

מוסא סאנוגו, שהגיע אמש לישראל והספיק לעבור בדיקות רפואיות ולחתום בקבוצה, עבר הבוקר (רביעי) ברשות לבקרה התקציבית. גם השחרור הבינלאומי של השחקן מפ.צ.בריסל הגיע להתאחדות לכדורגל ובכך להפך באופן רשמי לזר החמישי של הקבוצה.

היום (בין השעות 16:00-19:00) תתקיים מכירת כרטיסים מוקדמת למשחק מול בני יהודה במשרדי איצטדיון הקופסא. מחירי הכרטיסים הם: 80 שקלים לכרטיס מבוגר, ו-40 שקל בעבור כרטיס חייל, נוער וילד. המועדון הגיע להסכמה כי המכירה תתבצע ללא גביית דמי עמלה. הקשר אמיר טגה ימשיך להתאמן גם היום במדי הנבחרת הצעירה ויחזור רק מחר להתאמן עם מכבי נתניה, כשמחר הוא גם יחגוג את יום הולדתו ה-22.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully