וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני כמו חלום שהתגשם לאוהדי מילאן"

31.1.2007 / 16:13

רונאלדו, שחתם ברוסונרי, מקווה כי יביא את הישועה. איטליה כמרקחה בנוגע להעברה, בספרד אדישים. בקרוב יופק סרט על חייו של אדריאנו

חלון ההעברות נסגר היום (רביעי) ואמש ביצעה מילאן את הרכישה הגדולה ביותר. הרוסונרי, שסובלים מעונה בינונית מינוס בליגה וממחסור חמור בשערים, אחרי עזיבתו של שבצ'נקו, החתימה את הברזילאי הבינלאומי, שהספיק לשחרר מספר הצהרות לאוויר העולם. "אני כמו חלום שהתגשם עבור אוהדי מילאן? אני מקווה שזה נכון". רונאלדו, שעבר למילאנו וחתם שם לשנה וחצי תמורת כ-5 מיליון יורו, יחצה את הכביש, אחרי ששיחק כזכור, באינטר. העיסקה עשויה לכלול בין היתר את העברתו של ריקרדו אוליביירה לסנטיאגו ברנבאו.

במילאן מקווים כי החלוץ, שלא שיחק תקופה ארוכה תחת שרביטו של פאביו קאפלו בריאל מדריד, ייכנס למשטר אימונים מהיר ויוכל לשחק כבר במשחק הליגה נגד ליבורנו ב-11 לחודש פברואר. "רציתי לשחק בריאל מדריד" אמר רונאלדו, "אבל לא קיבלתי את ההזדמנות. אני בטוח שכאן אקבל את הצ'אנס או לפחות את ההזדמנות להתחרות על מקום בהרכב. המטרה העיקרית שלי היא לנצח עבור מילאן" הוסיף רונאלדו, שזכה שלוש פעמים בתואר השחקן הטוב ביותר בעולם.

העיתונות האיטלקית לא הפסיקה כמעט לעסוק במעבר של החלוץ. השאלה הגדולה שנשאלה היא האם החלוץ שהיה בעבר אימת ההגנות יוכל להפגין את הכושר של פעם. "לרונאלדו יש מספיק כריזמה גם לדחוף את השחקנים בחדר ההלבשה וגם בשביל הספונסרים של המועדון".

המילאנזי החדש לא יוכל ליטול חלק בליגת האלופות, שם העפילה מילאן לשמינית הגמר ותשחק מול סלטיק. לפיכך, ירוכז כוחו של הברזילאי בהבאת מילאן למקום הרביעי בסרייה A, שמוביל למוקדמות ליגת האלופות. "הנוכחות שלו כאן תביא לידי אפשרות שחלוציה האחרים של הקבוצה יתרכזו במשימה האירופית של הקבוצה, בעוד שהוא ינסה להצעיד את מילאן למקום הרביעי בליגה".

"מעניין לראות מה נשאר מרונאלדו הגדול אחרי עסק הביש שלו במדריד" תהו היום ברחבי איטליה, "וכמה זמן ייקח לו לשחזר את היכולת המופלאה שלו מפעם".

בעיתונות הספרדית, לעומת זאת, נטו פחות לעסוק בעזיבתו של השחקן את ארץ המטאדורים. המארקה הגדיל לעשות כשהקדיש את העמודים הראשיים שלו לאלוף העולם בפורמולה 1, פרננדו אלונסו המקומי ולמירוצי ההכנה שלו.

"הברק הנוצץ של הגלאקטיקוס נעלם, אבל זה לא הדבר הגרוע ביותר שקרה למועדון. הדבר הגרוע ביותר הוא שפאביו קאפלו, מאמן הקבוצה לא עמד בציפיות שהועמדו לו בתחילת העונה".

אוהדי הקבוצה היו חצויים בנוגע ללכתו של החלוץ בן ה-30. בסקר שנערך, 54 אחוזים מהם (25,000 בקירוב) טענו שהלבנים עשו טעות בשיחרורו של השחקן.

רונאלדו הבקיע 104 שערים בארבע וחצי השנים שלו בבירה הספרדית. ב-2003 עזר לריאל לזכות באליפות ספרד. בעונה הנוכחית הוא פתח רק בשלושה משחקים מתוך 20 משחקי הליגה של הקבוצה וכבש שעד אחד.

אדריאנו - בקרוב הסרט

הקריירה של חלוץ ברזיל ואינטר מילאנו, אדריאנו, ידעה עליות ומורדות. אחרי תקופה של משברים, בשחקן שב לפרוח באינטר, ובתמורה יקבל בונוס נחמד - סרט שייצא על חייו.

הסרט "אדריאנו, השליט" הופק ביוזמתו של הברזילאי דליר טרינידאד, כשהרעיון נולד עוד כששיחק בפלמנגו, ומדבר על קשייו של הנער, על העוני, על חבריו שמתו בשל שימוש בסמים ועל ההבדלים בין מעמדות השחורים והלבנים בברזיל. "אנו מקווים שהסרט, שמראה את הצלחתו של אדריאנו באירופה, ישמש השראה לנערים בברזיל ויראה להם את ההיסטוריה הקסומה שלו".

* מסינה פיטרה היום (רביעי) את מאמנה, ברונו ג'יורדאנו ומינתה במקומו את אלברטו קבאסין. הסיצילאנים, שממוקמים מתחת לקו האדום בסרייה A, נחלו במחזור האחרון הפסד מפתיע לאחרונה בטבלה, אסקולי, בדקות הסיום של המשחק וזה כנראה הקש ששבר את גב הגמל. קבאסין, שאימן בעבר את לצ'ה, ברשיה וטרביזו ייכנס לתפקיד בימים הקרובים וינסה למנוע את הנשירה של הקבוצה לסרייה B.

* סיינה השלימה את החתמתו של מאסימו מאקרונה. הקבוצה שמדורגת במקום ה-11 בסרייה A החתימה את חלוצה של מידלסברו בהעברה חופשית. מאקרונה, מלבד השערים שכבש ברבע ובחצי גמר גביע אופ"א ושהביאו את הקבוצה לגמר גביע אופ"א, לא יעורר זיכרונות נשכחים בריברסייד סטאדיום.

* רטו זיגלר, מגינה השמאלי של טוטנהאם, עבר לסמפדוריה בהשאלה עד תום העונה. לשוויצרי בן ה-21 יש כבר חמש הופעות במדי הנבחרת הבוגרת של ארצו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully