וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן בישראל, זניח בקליפורניה

31.1.2007 / 9:23

גם באוקלנד יודעים על ההדים ששאראס עשה כאן. אפילו דון נלסון אומר שמזמן לא אימן שחקן כה חכם, אבל תפוקה ממשית לא יוצאת מזה

עד כמה ההבדל בין הגישות באירופה (ובמקרה הזה - בישראל) לארה"ב מעידה פסקת הפתיחה בעיתון ה"קונטרה קוסטה טיימס" היוצא באוקלנד, קליפורניה. "בעוד בארה"ב השחקנים המרכזיים בטרייד שמונת השחקנים בין גולדן סטייט לאינדיאנה היו אל הרינגטון, סטיבן ג'קסון, טרוי מרפי ומייק דנליבי", בישראל, ספרד וליטא זעקו הכותרות 'שאראס הועבר לווריירס'".

הרינגטון עצמו התייחס לעניין די בבדיחות הדעת: "מעולם לא הייתי במקומות האלה, ככה שאני לא יודע. אבל אמרתי לו שלאן שהוא הולך גם אני אלך, כדי לראות אם יש אנשים שעוקבים אחריו בכל מקום".

שאראס מצוטט בכתבה כאומר את כל הדברים הרגילים ("מיציתי את עצמי באירופה וכו' וכו'"), ודון נלסון, המאמן, מפרגן: "שרונאס הוא אחד השחקנים החכמים ביותר שאי פעם אימנתי. הוא בהחלט עיצב לעצמו היטב את הקריירה. אני חושב שהוא הבין עוד במרילנד איך צריך להיראות המסלול שלו בכדורסל המקצועני".

אבל דיבורים כמו חול ואין מה לאכול. בשני המשחקים האחרונים של גולדן סטייט (ניצחון 105:131 על שארלוט ותבוסה 124:97 בקליבלנד) הוא לא קלע אפילו נקודה אחת. נגד הבובקאטס שותף 13 דקות ומול הקאבלירס טעם מגרש במשך 8 דקות בלבד. יכול נלסון להגיד הרבה דברים - ברור שהוא לא בדיוק בונה על הליטאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully