וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יציאה מוקדמת לפאר בטוקיו

31.1.2007 / 9:09

הישראלית הפסידה במשחקה הראשון אחרי אוסטרליה 6:2, 6:3 לקירילנקו. הינגיס ניצחה, זבונרבה הודחה. רם וארליך ניצחו בסיבוב הראשון בזאגרב

שחר פאר פתחה הבוקר (רביעי) וגם סיימה את משחקי היחידות בטורניר טוקיו, על סך פרסים של 1.340 מיליון דולר. פאר, המדורגת 7 בטורניר, הודחה בסיבוב הראשון על ידי המדורגת 14, הרוסיה מריה קירילנקו, 6:2, 6:3, תוך פחות משעה וחצי. בפיגור של 5:1 במערכה השניה נראה היה שאולי פאר תחלץ עוד קסם מהשרוול, כששברה ליריבתה וזכתה במשחקון שלאחר מכן, אבל קירילנקו ידעה לנצח את המשחקון הבא.

האוסטרלית סמנתה סטוסור הפתיעה את הרוסיה ורה זבונרבה - 4:6, 7:6, 4:6. רוסיה אחרת, ילנה ליחובצ'בה, הכניעה את ג'יזלה דולקו - 3:6, 2:6. מארה סנטאניילו האיטלקיה הכניעה את היפנית אייקו נקאמורה - 5:7, 0:6.

מרטינה הינגיס, השוויצרית המדורגת 2 בטורניר, גברה על האוסטרלית ניקול פראט - 1:6, 5:7.

*הצמד הישראלי, אנדי רם ויוני ארליך, המדורג ראשון בטורניר זאגרב, גבר היום (רביעי) בסיבוב הראשון על הצמד סימון/טיפסארביץ' 6:7, 6:7, ועלה לשלב הבא.

ג'יימס בלייק מחפש תואר עשירי

ג'יימס בליק, המדורג שישי בעולם, נאבק בטורניר דלראי ביץ', פלורידה, על תואר עשירי בקריירה. הבוקר (רביעי) הוא ניצח במשחק הפתיחה את עמיתו האמריקאי רוברט קנדריק 3:6, 2:6 בפחות משעת משחק. לבלייק, שזכה בטורניר סידני בתחילת החודש וסיים את דרכו באליפות אוסטרליה כשהפסיד לפרננדו גונזאלס, זו ההופעה השלישית בטורניר הדלראי ביץ'.

הטורניר נערך בפורמט של בתים, ובמשחק הבא יפגוש בלייק את סקוביל ג'נקינס האמריקאי.

תוצאות נוספותבטורניר:

פיליפ קולסצ'ריבר (גרמניה) - דויד סאנגוינטי (צרפת) 7:5, 6:3

קסבייר מאליס (בלגיה) - אלחנדרו פאלה (קולומביה) 4:6, 6:7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully