וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול רק שתי נקודות מצ'לסי

31.1.2007 / 0:04

קבוצתו של בניטז ניצחה את ווסטהאם 1:2 באפטון פארק ונצמדה לחבורת מוריניו. קויט וקראוץ כבשו, 90 דקות לבניון. רדינג ממשיכה לנצח

המחזור ה-25 בליגה האנגלית נפתח הלילה (שלישי) עם ארבע משחקים ומשחק אחד בין ארסנל למנצ'סטר סיטי דחוי.

ווסטהאם - ליברפול 2:1
מי היה מאמין,ליברפול כבר ממש צמוד לצ'לסי במקום השני. אומנם הקבוצה של רפא בניטז נהנית ממשחק עודף על הכחולים של מוריניו, אבל כשרק שתי נקודות מפרידות ביניהם, גם סר אלכס פרגוסון יכול להתחיל לדאוג. המשחק באפטון פארק לא הלהיב במחצית הראשונה שהסתיימה ב-0:0. אולם פתיחת מחצית השנייה הציגה ליברפול אחרת: כבר אחרי 16 שניות התקפה יפהפיה שהתנהלה מרגל לרגל, הגיעה לבוסף אל פיטר קראוץ' שהסיט לדרק קויט, וזה ירה כדור אדיר מ-25 מטרים אל המשקוף ופנימה. 0:1 נהדר לליברפול.

בדקה ה-53 גמל קויט לקראוץ, שחגג יום הולדת, במסירה גדולה, והענק נעץ מקצה הרחבה את ה-0:2. יוסי בניון, ששיחק 90 דקות, ניסה מעט לשנות את התוצאה, אך בעיקר היה אנמי. שער של בלנקו (77) עורר את האוהדים המקומיים, אבל לא הביא למהפך, והפטישים ממשיכים להתבסס מתחת לקו האדום. הם יכולים להתנחם בהפסד של וויגן.

רדינג - וויגן 2:3
אינגימרסון (31) השווה לרדינג, אחרי פיגור מוקדם בבית משער של הסקי בדקה ה-3 שקבע 0:1 לוויגן. במחצית השנייה הפכה הפתעת הליגה האנגלית את התוצאה עם שער של לונג (51), והבטיחה את הניצחון עם שער של ליט בדקה ה-88. דני לנדזאט הספיק עוד לצמק את התוצאה רגע לפני השריקה.

שפילד יונייטד - פולהאם 0:2
סטד (23) וטונג (28) כבשו לשפילד שממשיכה להתרחק מהקו האדום.

פורסמות - מידלסבורו 0:0
מידלסברו חזרו מפרטון פארק עם הנקודה שכל כך רצו, והם מובילים את החצי התחתון של הטבלה. מיודענו איגבני יעקובו עמד פעמיים מול אפשרות להבקיע לזכות הבורו, אך תיקולים של הרגע האחרון מצידם של סול קמפבל ולינבוי פרימוס מנעו ממנו לעשות כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully