וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דיוויס: ישראל מתכוננת ללוקסמבורג

30.1.2007 / 18:34

נקבעו הסגלים לקראת מפגש: אוקון, סלע רם וארליך ירכיבו את הנבחרת הישראלית, הראל לוי בינתיים בחוץ. שחר פאר הוזמנה לכנסת

נבחרת ישראל בטניס מתכוננת לקראת המפגש בגביע דיוויס מול לוקסמבורג, שיחל ביום שישי, ה-9 בפברואר (ב-12:00 בצהריים) במסגרת הסיבוב הראשון של בית 1 האירופאי\אפריקאי.

המחבט הראשון של נבחרת ישראל יהיה נועם אוקון, שמאזן המשחקים שלו בדיוויס עומד על 14 נצחונות ו-12 הפסדים. הטניסאי השני של ישראל יהיה דודי סלע (173 בעולם), שלו זה יהיה מפגש גביע דיוויס שלישי. מאזן המשחקים שלו עומד על נצחון אחד ו-3 הפסדים.

בזוגות ישחקו אנדי רם ויוני ארליך (13 בדירוג העולמי לזוגות), שמאזן המשחקים שלהם בגביע דיוויס עומד על 6 נצחונות ו-3 הפסדים. קפטן הנבחרת הישראלית יהיה איל רן.

הראל לוי ועמית ענבר יישארו כחלק מהסגל המורחב למפגש הקרוב, ויתאמנו עם הנבחרת והצוות המקצועי. לפי חוקי איגוד הטניס הבינלאומי, ניתן לשנות את הסגל למשחק עד שעתיים לפני ההגרלה (שתיערך ביום חמישי).

סגל נבחרת לוקסמבורג יכלול את ג'יל מולר (115 בעולם), מיק שידוולר (לא מדורג), לורן בראם (1104 בעולם), ג'יל קרמר (1421 בעולם), ואת הקפטן: ג'ין גודנבורג.

הנבחרת הישראלית תתחיל להתאמן בצורה מרוכזת ביום ראשון הקרוב, כשאנדי רם ויוני ארליך יחזרו מטורניר זאגרב.

המפגש ישודר ישירות בערוץ 1. כרטיסים למפגש ניתן להשיג במשרד הכרטיסים הדרן.

יו"ר הכנסת, ח"כ דליה איציק, שמשמשת גם נשיאת ישראל, שלחה מכתב למנכ"ל איגוד הטניס, משה חביב, שבו היא מזמינה אותו ביחד עם שחר פאר, אנדי רם ויוני ארליך להתארח בלשכתה כדי להעניק להם אות הוקרה על הכבוד הרב והייצוג ההולם שהם מביאים למדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully