וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפועל שוב הפסידה" (לחן: עממי רוסי)

לי בוץ

30.1.2007 / 21:21

תבוסה נוספת להפועל ת"א בטורניר אברמוביץ', הפעם 4:1 לשחטיור. שום: "נסיק מסקנות". אבוקסיס ישוב להתאמן בסופ"ש

השפלה נוספת להפועל ת"א. אחרי התבוסה של התל אביבים לצסק"א מוסקבה ביום חמישי, הגיעה הערב (שלישי) מכה נוספת בהפסד 4:1 לשחטיור דונייצק. את החגיגה האוקראית פתח אלכסיי ביליק כבר בדקה ה-15, לאחר שקיבל כדור רוחב ודחק מקרוב פנימה - 0:1 לשחטיור.

שלוש דקות מאוחר יותר, מבצע יפה של גילי ורמוט, שפרץ באגף שמאל ועבר שחקן בתוך הרחבה, הסתיים בשער של אוגבונה. בדקה ה-36 מאטוזלם הגביה לרחבה והבלם דימטרי צ'יגרינסקי נגח בקשת גדולה פנימה - 1:2 במחצית לאוקראינים. המחצית השנייה של המשחק נפתחה באותה מגמה ובדקה ה-59 אנדריי וורוביי המחליף כבש בנגיעה הראשונה שלו בכדור את השלישי של קבוצתו.

בדקה ה-75 הגיע הדובדבן של הטורניר כולו, כשאלכסיי פולינסיקי ירה מ-25 מטר למשקוף ופנימה, שער מדהים שחותם את התבוסה השנייה של האדומים בטורניר - 1:4. בדקה ה-81 קיבלה הפועל הזדמנות לצמק לאחר שחאבייר פאאס נתפס ברחבה והשופט סימן על הנקודה הלבנה, אך הפנדל של שי אבוטבול נהדף על ידי השוער האוקראיני.

"למדנו הרבה דברים בטורניר הזה", סיפר אבוטבול בסיום. "נקווה שנפיק לקחים להמשך. אף פעם לא נעים להפסיד בתוצאה כזאת, אבל זה לא צריך להשפיע עלינו בהמשך הדרך".

"נסיק מסקנות מהטורניר"

מאמן האדומים, יצחק שום, שלמד את הלקח מהמשחק מול צסק"א והעלה הערב את ההרכב השני, לא נראה מאוכזב בסיום: "נכון שהפסדנו, אבל היה חשוב לתת דקות משחק למספר שחקנים כמו יוליץ' ופרץ. לא שיחקנו בהרכב הטוב ביותר שלנו, אבל נסיק מסקנות מהטורניר הזה. כשיש אפשרות לאגודה גדולה כמו הפועל ת"א להשתתף בטורניר ברמה הזאת, זה יהיה טיפשי לסרב. הרבה קבוצות רצו להשתתף בטורניר במקומנו".

תומר חליבה, שהיה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, ואיבן יוליץ', שחזר לסגל ברגע האחרון בעקבות פציעתו של מנואל ניירה, פתחו בהרכב היום בעוד שיגאל אנטבי, סלים טועמה, אליניב ברדה, ברוך דגו ושביט אלימלך לא התלבשו. על הספסל ישבו שניים משחקני קבוצת הנוער, אליעד דדון ואיתי אלקלסי, שאף זכו לקבל דקות משחק לקראת הסיום.

גם הברזילאי וולינגטון, שסיכם את תנאיו בקבוצה, לא התלבש למשחק, זאת מאחר ולא קיבל את השחרור הבינלאומי, דבר שעלול להעיב גם על החתמתו בקבוצה מכיוון שחלון העברות נסגר מחר (רביעי). ועם זאת גורם במועדון הבהיר כי וולינגטון יחתום בוודאות וכל העניין יסודר עד מחר ב-19:00.

"חבל שלא יצא לי לשתף אותו היום", אמר שום והוסיף: "אני מרוצה מהסגל שיש לי, למרות שתמיד יכול להיות יותר טוב. אני לא מצטער על אף שחקן שנמצא פה, כולם עשו עבודה נהדרת עד עכשיו ואין סיבה שהם לא ימשיכו כך".

כ-300 אנשים הטריחו את עצמם והגיעו למשחק בבלומפילד, ביניהם הבעלים של בית"ר ירושלים, ארקדי גאידמק, מאמן מכבי ת"א, אלי כהן ומאמן השוערים שלו, שורה אובארוב. שחטיור, המנצחת במשחק, תקבל 50 אלף דולר נוספים שהתווספו ל-100 אלף שקיבלה כל קבוצה על השתתפותה בטורניר.

אבוקסיס יחזור לאימונים בסוף השבוע

יוסי אבוקסיס, שנפצע במשחק נגד צסק"א, צפוי לחזור לאימונים קלים בסוף השבוע, אך הוא אמור לקבל מנוחה גם ביום שבת מול הפועל כפר סבא. בתחילת השבוע הבא יסיר הקשר את התפרים ברגלו ולאחר מכן יחזור לאימונים מלאים.

פצוע נוסף של הטורניר הרוסי, מנואל ניירה, זכה הערב לביקור חולים מקשרה הצ'יליאני של בית"ר ירושלים מילובאן מרוסביץ', ומהנבחן הארגנטינאי של מכבי תל אביב גסטון סנגוי. ניירה, שביום ראשון עבר ניתוח בקרסול, התעניין במשחקה של הקבוצה מול שחטיור וצפה בו בטלוויזיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully