וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונלאדו חתם במילאן. וזה סופי

30.1.2007 / 17:45

הברזילאי הפך לרוסונרי ועקץ את קאפלו: "תודה לכולם במדריד, חוץ מאחד". ההתאחדות האיטלקית מאיימת בהשבתת הליגה

מילאן ממשיכה בהסתערותה על כוכבי נבחרת ברזיל המאיישים את אדמת אירופה. ראש ממשלת איטליה לשעבר ונשיא המועדון סילביו ברלוסקוני, החתים היום (שלישי) את רונאלדו במועדון, והצהיר אמש כי הוא שוקד גם על הבאת רונאלדינו לסן סירו.

"רונאלדו ויתר על הכסף הגדול ממדינות כמו איחוד האמירויות הערביות או ארצות הברית", אמר נשיא מילאן על הברזילאי והוסיף, "הוא תמיד אמר שהוא רוצה לשחק במילאן ולהוכיח לכולם שהוא עדיין אלוף. דידה, קאפו וקאקה יידעו אותי לגבי מקצוענותו הגבוהה". רונאלדו שזכה בעבר שלוש פעמים בתואר כדורגלן השנה בעולם, ירוויח במילאנו 8 מיליון יורו עד תום העונה, ותמורתו תקבל ריאל מדריד בהשאלה, ברזילאי אחר, ריקרדו אוליביירה.

אחרי שעיצבן את מי שנחשב בארץ המגף לאביו המאמץ של החלוץ, נשיא אינטר מאסימו מוראטי, התפנה ברלוסקוני לשגר עוד משפט קצר שודאי ירגיז את הבעלים של היריבה העירונית: "עכשיו, אנחנו עובדים על הבאתו של רונאלדיניו".

מאמן ריאל פאביו קאפלו איחל לברזילאי הצלחה בקבוצתו החדשה: "הוא שחקן מצוין, ואני מקווה שיחזור לעשות את מה שפעם הוא עשה כל כך טוב". רונאלדו, מצדו, היה ציני יותר לגבי קאפלו: "אני רוצה להודות לכל האוהדים במדריד, לכל השחקנים ולכל המאמנים שעבדתי איתם - חוץ מאחד", אמר רונאלדו, "זה עצוב לעזוב מקום אחרי הרבה שנים, זה שובר את הלב, אבל אלו החיים".

בשל האלימות המגרשים ההתאחדות האיטלקית מאיימת בהשבתה

נשיא ההתאחדות האיטלקית לוקה פאנצ'לי הודיע אמש (שני) באתר הרשמי של ההתאחדות כי הוא שוקל להקפיא את ליגות הכדורגל במדינה, בשל סוף השבוע רווי האלימות שהתרחש במגרשים, במהלכו אף נהרג אוהד.

"זו נורה אדומה. כדי להגן על השופטים ותדמית הענף, אני מוכן לנקוט בצעדים דרמטיים", הזהיר פאנצ'לי. בשבת נהרג אוהד בליגת החובבים של איטליה לאחר תגרה שפרצה בין אוהדים במשחק של קבוצת לוזי מדרום המדינה. ביום ראשון המשיכה מגמת האלימות כשאוהד ליבורנו נזקק ל-20 תפרים בראשו בעיקבות חילופי מהלומות עם אוהדי פיורנטינה במהלך הדרבי של טוסקנה. בברגמו הצפונית נאבקה המשטרה בכמאה מאוהדי אטאלאנטה שניסו לתקוף את אוהדי היריבה קטאניה.

דומנק: "מטראצי נופל בקלות רבה מדי"

הנגיחה של ג'נארו דלווקיו, קשרה של סמפדוריה, במרקו מטראצי בלמה של אינטר, במשחק ההפסד של הקבוצה מגנואה לנראזורי (2:0), הדליקה את לא אחר מאשר מאמן נבחרת צרפת ריימונד דומנק. "מטראצי נוטה ליפול בקלות רבה מדי", אמר הצרפתי על בלמה גדל הגוף של אלופת העולם איטליה, "הוא כנראה מאוד חלש בחלק זה של הגוף".

זו הנגיחה השנייה אותה סופג "מטריקס" מאז אותה נגיחה מפורסמת שחטף מזינאדין זידאן בגמר אליפות העולם. לבלם הקשוח, שידוע בטראש טוק שהוא מנהל עם יריביו, זה בוודאי לא מפריע כי בשני המקרים בהם פגש את הדשא, קבוצתו ניצחה.

* נשיא פאלרמו מאוריציו זאמפריני אישר היום (שלישי) שהחלוץ האורוגוואי אדיסון קבאני בדרך לקבוצה הסיציליאנית. החלוץ בן ה-19 שמילאן ויובנטוס לטשו אליו את עיניהן, ישחק בשורות הורודים תמורת 3.5 מיליון פאונד לעונה. "אנו היחידים שהציעו לו הצעה הגונה, ולכן הוא שלנו", אמר זאמפריני המאושר.

* מאמן מסינה ברונו ג'יורדאנו פוטר מתפקידו, כשהקש ששבר את גב הגמר היה ההפסד 2:1 לאסקולי, שדירדר את הקבוצה למקום ה-18 בסרייה A. מי שיחליף אותו בתפקיד הוא מאמן לצ'ה לשעבר, אלברטו קבאסין.

עדכון ראשון: 15:51, 30/01/07
עדכון אחרון: 17:45, 30/01/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully