וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינטו עוזב לאקדמיקה הפורטוגלית

אסף שקד

30.1.2007 / 15:23

החלוץ הברזילאי יושאל לקבוצה ממנה הגיע לבית"ר ירושלים, ויחזור בקיץ לשורות מוליכת הטבלה. אימון בכורה לז'וזה רומאליו בבית וגן

ז'ואאנו פינטו, חלוצה הברזילאי של בית"ר ירושלים הגיע היום (שלישי) למשרדי האגודה והסדיר את עזיבתו. החלוץ יושאל עד לסיום העונה לאקדמיקה הפורטוגלית, בה הצטיין בעונה שעברה וממנה הגיע לבית"ר. פינטו יחזור לבית"ר בקיץ.

ז'וזה רומאליו, קשרה הברזילאי החדש של בית"ר ירושלים, ערך הבוקר את אימון הבכורה במדי הקבוצה. הקשר בן ה-27, שמזכיר במראהו את בן ארצו אמרסון, קיבל את החולצה ועליה סיפרה 28, וצפוי לשחק עימה עד סוף העונה. רומאליו צפוי להיכנס בהדרגה לכושר ולמצוא את מקומו בהרכב. השחקן צפוי להיכלל בסגל הקבוצה רק למשחק בשבוע הבא מול מכבי פ"ת. בשנה האחרונה בה שיחק בסאו פאולו, שימש רומאליו כמחליפו של מניירו, אך כעת הוא מאמין שדרך בית"ר ירושלים יזכה לדקות משחק ואולי אף להתקדם לקבוצה גדולה יותר באירופה.

אבירם ברוכייאן, אלירן דנין וטוטו תמוז נעדרו מהאימון עקב השתתפותם באימצון הנבחרת האולימפית. עמית בן שושן הגיע לבית וגן על לבוש אזרחי ולא התאמן בשל מתיחה בשריר ממנה הוא סובל.

אריק בנאדו ערך אימון קל ולא התאמן עם יתר השחקנים, אך הוא צפוי לפתוח בהרכב מול האקסית שלו, מכבי חיפה. דוד אמסלם הגיע הבוקר לבית וגן לסדרת טיפולים וההערכה היא שהוא ייעדר כשבוע מהמגרשים, בשל מתיחה קלה ממנה הוא סובל בשריר התאומים. אלירן דנין שסיכן בהפועל כפר סבא, יעבור ביומיים הקרובים לקבוצה מהשרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully