וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינן נקנס באלף דולר

רומן רוזנבלט

30.1.2007 / 19:49

בלם מכבי חיפה ישלם על התנהגותו מול הרצליה. דוידוביץ' ימשיך להיעדר לאחר שערעורו נדחה. היערכות מיוחדת של המשטרה לקראת בית"ר

ניסיון העירעור של שוער מכבי חיפה ניר דוידוביץ' לגבי עונש ההרחקה אותו ספג לאחר העימות במשחק גביע הטוטו בינו לבין חלוץ הפועל פ"ת שמעון אבו חצירא, נדחה היום (שלישי) ויעמוד על הרחקה מארבעה משחקים כפי שהוחלט בתחילה.

בחיפה, שכעסו מלכתחילה על העונש הלא פרופרציונאלי לדעתם שספג דוידוביץ', הודיעו כי יבחנו את כל האפשרויות המשפטיות שעומדות לפניהם על מנת להקל בעונשו של השוער. על פי הודעת הדיינים שדנו בנושא מתברר כי מבחינת החוק, הם אינם יכולים לעשות דבר, שכן הרחקה של 4 משחקים בפועל ומטה לא ניתנת לערעור.

רוח התגובה מרמזת כי יתכן והעונש היה מומתק, אם לא היה מדובר בלשון החוק. בהחלטה נכתב בין היתר: "קצרה ידינו מלהושיע". גם מנכ"ל הקבוצה איתמר צ'יזיק חושב שיתכן ויש עוד אפשרויות: "אנחנו נבחן מה ניתן לעשות, שכן לטענת בית הדין, הם אינם יכולים יכולים לדון בכלל וידיהם כבולות למעשה. נלמד מה האפשרויות ונפעל בהתאם". אחת האפשרויות שחיפה שוקלת היא בקשה לחנינה עבור דוידוביץ'.

המשטרה תפריד בין אוהדי בית"ר וחיפה

ועדת המשמעת של הקבוצה התכנסה הערב ודנה בהרחקתו של בלם הקבוצה והנבחרת האולימפית, דקל קינן, בעקבות התההגותו לאחר הרחקתו מול מכבי הרצליה בשבת האחרונה.

הבעיטה בשלט פרסום וזריקת הכיסא לכר הדשא עלתה לקינן בקנס של 1,000 דולר וסכום זהה על תנאי. הוועדה שהורכבה ממנכ"ל הקבוצה, איתמר צ'יזיק, וממנהל הקבוצה, מיקי דסה, התחשבה בהתנצלותו של השחקן ובעברו הנקי בקבוצה.

בסיום ישיבה מיוחדת שנערכה היום בין מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, לגורמי הביטחון השונים בנושא סידורי הביטחון והאבטחה ביום ראשון במשחק המסקרן מול בית"ר ירושלים, הוחלט כי לאור הביקוש הרב לכרטיסים והעובדה שמכסת הכרטיסים לאוהדי בית"ר ירושלים (כ-2,300) אזלה, תהיה היערכות מיוחדת.

הוחלט שעד יום חמישי הקרוב, ה-1 בפברואר, לא יוקצו אזורי ישיבה נוספים לאוהדי בית"ר ירושלים. זאת כדי לאפשר לאוהדי מכבי חיפה לרכוש את הכרטיסים המיועדים ליציעים המוקצים להם. עוד סוכם כי הקופות ייפתחו בשעה 17:00, והשערים שעה מאוחר יותר. משמעות ההחלטה היא שאוהדי בית"ר, גם כאלה שכבר רכשו כרטיסים ליציעים בהם יושבים בדרך כלל אוהדי מכבי חיפה, לא יורשו להיכנס אליהם בשום אופן.

המנכ"ל צ'יזיק מבקש מהאוהדים להקדים ולהגיע לאצטדיון בכדי למנוע תורים ארוכים, מאחר שהפעם הבדיקות הביטחוניות תהיינה קפדניות במיוחד.

עדכון ראשון: 30.1.07, 14:49
עדכון אחרון 30.1.07, 19:49

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully