וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוץ עין גדי יחגוג חצי יובל

30.1.2007 / 13:50

התחרות ה-25 במספר תתקיים ב-17 בפברואר. קבוצת העיוורים משגב שלום תצטרף לרצים מכל העולם. בשטח הכינוס יתקיים הפנינג למשתתפים

מרוץ עין גדי הבינלאומי ה-25, ע"ש גיורא ותומר רון יתקיים ב- 17 פברואר 2007. המרוץ יתקיים על כביש 90 בין צומת חמי "עין גדי" לצומת אתר מצדה (סה"כ 21 ק"מ). מרוץ ותיק זה , מציין חצי יובל שנים ומשום שכך, מארגני המרוץ, החליטו לשדרג את השרות והטיפול ברץ המתחרה ויעניקו לכל משתתף יקבל: חולצת המרוץ, מדליה, רחצה חינם במרחצאות הגופרית של חמי עין גדי (לאחר הריצה). ההרשמה למרוץ נערכת גם השנה דרך האתר שוונג, ודרכו גם ניתן להתרשם מן החומר והרקע למרוץ זה.

מרוץ עין גדי הבינלאומי , נקרא גם המרוץ לשלום. בשנים עברו, חבר סימפוזיון שלום לאירוע המרוץ, ואילו השנה מימד השלום מקבל ביטוי גם במגוון הרצים הנרשמים אליו והמתעניינים בו. לתחרות כבר נרשמו רצים ממדינות מגוונות, אנשי כוחות האו"ם המוצבים בסוריה, לבנון, ירדן, סיני (מצרים), רצים מקניה, מרוקו, ארה"ב, פולין , אנגליה, קנדה ועוד. מארגני המרוץ צופים לסך של 2,000 רצים במקצים השונים.

המרוץ גם ירים תרומה חברתית כשבין הרצים תשתתף קבוצת רצים משגב שלום (בדואים) בגילאים 5 עד 11 שנים , שרובם עיוורים. זהו מימד ספורטיבי העוזר למוגבלים להתחזק, להגיע להישגים שמשפרים את דימויים העצמי, וכן להוכיח את יכולתם למרות מגבלתם הפיזית. כמדי שנה , שטח הכינוס יערך במתחם החיצוני של חמי "עין גדי" (5 ק"מ דרומית לקיבוץ "עין גדי"), שם גם יתקיימו סדנאות והפנינג לכל משפחות ומלווי הרצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully