וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי הצעירה נגד ההתאחדות

לי בוץ

30.1.2007 / 17:25

השחקנים נעמדו לצדו של גיא לוי. בן שושן: "עם תוצאות קשה להתווכח". קינן: "אנחנו משפחה וגיא הוא הראש". החלו הכנות הבוגרת לאוקראינה

הנבחרת הצעירה של ישראל התכנסה אחר הצהריים (שלישי) למחנה אימונים נוסף בן יומיים, בדומה לזה שקיימה בשבוע שעבר. מאמן הנבחרת גיא לוי חרג מהרגלו ולא השתתף במסיבת העיתונאים שנערכה לפני האימון.

מי שכן דיברו היו השחקנים דקל קינן, עמית בן שושן ואוהד לויטה, שהביעו תמיכה במאמנם לאור העימותים האחרונים מול ההתאחדות. "לא פעם ולא פעמיים אמרנו שהנבחרת זו משפחה, וגיא הוא ראש המשפחה", אמר דקל קינן, "אנחנו מאוד קשורים אליו ומקווים שהדיבורים על פיטורים היו רק כותרת. גיא הוא מאמננו ואנו מקווים שהוא יהיה כזה גם באליפות אירופה".

קינן נשמע מרוצה מהיחס לו זוכה הנבחרת הצעירה מההתאחדות: "אני לא חושב שמזלזלים בנבחרת הצעירה. אנו מקבלים תמיכה ויש רצון עז לעזור לנו. עומדים מאחורינו ולא זרקו אותנו ואמרו 'זה מה שיש'. אנו השחקנים מרגישים שאנחנו מקבלים את התנאים הכי טובים, אולי יש דרישה לקבל יותר מעלינו, אבל אננחו חושבים שאנו מקבלים את מה שצריך".

קינן התייחס גם לעובדה שלנבחרת אין משחקי אימון מול נבחרות מהאליפות, והמשחק המתוכנן מול איטליה הצעירה, לא יתקיים: "אני בטוח שמנסים למצוא לנו יריבות, אבל כל משחק נגד נבחרת אירופית נותן הרגשה שונה של משחק אגרסיבי ומהיר יותר. ברור שיהיה עדיף אם נשחק נגד נבחרות מהאליפות כדי לקבל קנה מידה, אבל נסתפק גם בנבחרות צעירות מאיתנו".

קינן התייחס גם לבעיותיו האישיות במכבי חיפה, לאחר הרחקתו במשחק ההפסד 4:0 למכבי הרצליה בליגת העל. "אחד הדגשים שגיא מקפיד עליהם בכל מפגש, הוא לעשות הפרדה בין הקבוצה לנבחרת", אמר בלם הירוקים, "אנחנו מקצועניים ולא ילדים, וצריכים לעשות את ההפרדה הזאת".

עמית בן שושן: "השחקנים משתדלים לא להתעסק ברעש מסביב אלא בעיקר. אנחנו באים לתת את המקסימום ולעבוד קשה, כדי שנוכל לתת מאה אחוז מעצמנו במשחק. אנו מאמינים שהמצב ישאר כמו שהוא ושכולם יעשו את עבודתם על הצד הטוב ביותר ויעשו את מה שטוב לנבחרת. גיא לא מערב אותנו בדברים האלה, ונותן לנו שקט. אנחנו באים לשחק כדורגל, כל היתר לא קשור אלינו. אנו סומכים על מי שמחליט, שיעשה את הבחירה הכי טובה עבור הנבחרת ומקווים שגיא ישאר כי עם תוצאות אי אפשר להתווכח".

חלוץ בית"ר ירושלים התייחס למעברים בין הנבחרת הבוגרת לצעירה: "איפה שלא אשחק, אשמח לעשות זאת על הצד הטוב ביותר כדי לתרום מעצמי. אני בשירות המדינה". האם השחקנים מבררים פרטים על הנבחרות היריבות באליפות אירופה? "אנחנו משתדלים לדלות מידע ולראות מול אילו נבחרות אנו הולכים לשחק. אני חושב שכל הנבחרות באותה רמה, אני לא חושב שאנו אנדרדוג וכמו שעברנו את צרפת במוקדמות, אז גם באליפות אירופה הכל אפשרי". אוהד לויטה סיכם: "כל הבלאגן בין גיא להתאחדות לא בא לידי ביטוי אצלנו. אנו מרוכזים רק באימונים ובכדורגל".

מגן מכבי ת"א, אורי שטרית, שוחרר ברגע האחרון ממחנה האימונים בעקבות פציעה בכתף ממנה הוא סובל. בלם הפועל ת"א, רמי דואני, ישתתף היום במשחק קבוצתו מול שחטיור דונייצק במסגרת טורניר הערוץ הראשון הרוסי, ורק לאחר מכן יצטרף לנבחרת כפי שסיכמו גיא לוי ויצחק שום.

סגל הנבחרת:

שוערים: תום אלמדון (מכבי חיפה), אוהד לויטה (הפועל כפ"ס).
הגנה: דקל קינן (מכבי חיפה), שי מימון (מכבי הרצליה), יובל שפונגין (מכבי ת"א), נאור פסר (מכבי פ"ת), אלירן דנין (בית"ר ירושלים), עודד אלקיים (הפועל חיפה), רמי דואני (הפועל ת"א).
קישור: קובי דג`אני (בני יהודה), ליאור ז`אן (מכבי ת"א), עידן סרור (הפועל פ"ת), אמיר טגה (מכבי נתניה), אבירם ברוכיאן (בית"ר ירושלים), מאור מליקסון, ליאור רפאלוב (מכבי חיפה).
התקפה: שלומי ארבייטמן (מכבי חיפה), עמית בן שושן, טוטו תמוז (בית"ר ירושלים), עומר פרץ, רועי דיין (מכבי ת"א).

הנבחרת הבוגרת נערכת לקראת אוקראינה

הנבחרת הלאומית תתכנס ביום שני ה-5.2 למחנה אימונים לקראת משחק הידידות נגד נבחרתה המקבילה של אוקראינה שייערך באצטדיון ר"ג ביום רביעי ה-7.2 בשעה 18:30.

מאמן הנבחרת דרור קשטן יפרסם את הסגל למשחק ביום ראשון ה-4.2 לאחר סיום משחק הליגה בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים. ביום שני בשעה 17:15 ייכנס קשטן מסיבת עיתונאים (באולם התקשורת) כשאחריה בשעה 18:00 תקיים הנבחרת אימון מסכם לקראת המשחק שיהיה פתוח לתקשורת. נבחרת אוקראינה תנחת בארץ ביום שלישי ה-6.2 ותקיים אימון באצטדיון ר"ג בשעת המשחק (18:30). התקשורת בבלארוס טוענת כי ישראל תשחק מול נבחרתם בר"ג בפברואר 2008, במסגרת ביקור גומלין.

עדכון ראשון: 13:39, 30/01/07
עדכון אחרון: 17:25, 30/01/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully