וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט: "אני בנוי למעמדים כאלה"

30.1.2007 / 13:37

בעקבות משחקו המצוין מול סראגוסה (1:1), הישראלי של לה קורוניה התראיין לתקשורת בספרד: "עד הפנדל אי אפשר היה להכניע אותי"

בעקבות משחקו המצוין מול סראגוסה (1:1), התראיין דודו אוואט, שוער לה קורוניה לכלי התקשורת הספרדיים. "במחצית השנייה הם לחצו אותנו ואנחנו הלכנו אחורה ואיבדנו את הראש", סיכם הישראלי את המשחק. "גם אם לא ניצחנו, עבורנו כל נקודה היא עולם ומלואו במצבנו, למרות שאין הסבר לירידה ביכולת שלנו".

לגבי היכולת שלו אמר השוער הישראלי: "אני בנוי למעמדים האלה. היו לי כבר משחקים גדולים לפני כן. הייתי קר רוח. עד הפנדל הרגשתי שאי אפשר להכניע אותי. נהנתי במשחק. כבר היו לי עצירות כאלה עוד כשהייתי סנטאנדר. אלו דברים אינסטנטקטיבים. זה היה אולי המשחק הגדול בקריירה שלי".

אוואט התייחס גם למשחק הראשון ברבע גמר הגביע מחר (רביעי) מול ואיאדוליד: "ברור שאנחנו פייבוריטים, במיוחד כאשר המשחק הוא בריאזור. אבל בואו לא נשכח שואיאדוליד בכושר מצוין ולא הפסידה יותר מדי משחקים בזמן האחרון. הם במקום הראשון של הליגה השנייה, עם כמה שחקנים מצוינים".

קשרה הנהדר של ברצלונה, צ'אבי, אישר כי מנצ'סטר יונייטד יצרה קשר עם סוכנו, בתקווה להביא אותו לאולד טראפורד, כיורשו של פול סקולס. "זה נכון שפנו לסוכן שלי, אבל דרשנו לעשות זאת דרך המועדון. אני לא יודע מה קרה מאז ומה המועדונים סגרו ביניהם. אני יודע שיש שמועות באנגליה שתהיה עיסקת חליפין בה אני אעבור ליונייטד וכריסטיאנו רונאלדו יעבור לברסה, אבל אני לא יודע כלום".

ברונאלדו, כידוע, מעונינת בעיקר ריאל מדריד. יונייטד כל כך נלחצה מהפרסומים בספרד בנושא, עד שהיא החליטה לאסור על רונאלדו לדבר עם התקשורת בנושא הזה. פג'ה מיאטוביץ', המנהל המקצועי של ריאל, אמר אתמול שוב שקבוצתו רוצה את רונאלדו. דקו מברצלונה, חברו של רונאלדו לנבחרת פורטוגל, אמר בנושא: "אני מקווה שרונאלדו יבחר בברצלונה, לא כדאי לו ללכת לריאל מדריד. אבל יודע שיהיה קשה לשכנע את מנצ'סטר למכור אותו".

אגב, ברצלונה. חלוצה המצטיין של אלופת ספרד, חבייר סביולה, עדיין מחכה להצעה לחוזה חדש, בעקבות מבול השערים שלו. ראשי הקבוצה שומרים על שתיקה רועמת בנושא, בעוד שסביולה מחזיק בהצעה קוסמת להיות חלק מיובנטוס החדשה בעונה הבאה. "אם גם אני וגם ברצלונה נרצה בהסכם כזה, זה יהיה הרבה יותר קל. אני נותן לברצלונה עדיפות ראשונה".

* סלטה ויגו החתימה את חלוץ מארסיי, חביב באמוגו, שיעבור לספרד בהשאלה.

* חימנסטיק החתימה לשנה וחצי את קשר שרלואה, סבסטיאן שבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully