וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איליץ' חתם במכבי ת"א

לי בוץ

31.1.2007 / 12:15

הכסף שהגיע ממעברו של לירן כהן למכבי פ"ת יממן את עסקת הקשר הסרבי, אחרי שאלונה ברקת לא סייעה כלכלית בנושא. סנגוי שוחרר

רגע לפני הישמע הגונג וחלון העברות ייסגר, החליטו במכבי תל אביב בכל זאת להחתים את הקשר הסרבי דיאן איליץ'. מכבי הצליחה להשלים את החתמת השחקן רק לאחר שסגרה את השאלת לירן כהן למכבי פ"ת. בכסף שייכנס עבור כהן, מכבי תשלם את שכרו של איליץ'.

מי שאמורה היתה לממן את עלותו של איליץ' (50 אלף דולר) היא אשת העסקים אלונה ברקת, המצויה ביחסי חברות עם לוני הרציקוביץ'. ברקת, שהגיעה אמש לאימון כדי לראות על מי היא מוציאה את כספה, לא התרשמה מאיליץ' והחליטה לסגת מהרעיון. מאחר וללוני לא היתה יתרה בבקרת התקציבים והוא לא היה מעוניין להוציא כסף מכיסו נראה היה כי הצהובים יוותרו על שירותיו של הקשר הסרבי. לבסוף, מה שהבטיח את ההחתמה של היה מעברו של לירן כהן למכבי פ"ת תמורת 40 אלף דולרים, כך שלמכבי נוצר כסף פנוי.

בקשר לחלוץ הארגנטינאי, גסטון סנגוי, שנחת אתמול לפנות בוקר בישראל להתרשמות קצרה בקבוצה וערך אתמול (שלישי) אחר הצהריים את אימון הבכורה שלו בקריית שלום תחת גשם שוטף מכבי היתה יותר חד משמעית. לטענת גורמים בקבוצה החלוץ לא הרשים במיוחד (השחקן נחת אחרי טיסה ארוכה ב-5:00 לפנות בוקר והגיע לאימון בשעה 15:00 שנערך תחת גשם ורוחות עזות) והיום (רביעי) לפני אימון הצהריים, הוא שוחרר.

סנגוי בן ה-22 שיחק בעבר בבוקה ג'וניורס ובאיאקס, ובעונה החולפת במיליונרוס הקולומביאנית. אמש הודיע החלוץ כי אין בכוונתו להגיע לישראל, אך בסביבות חצות יצר קשר פעם נוספת עם המועדון והודיע כי היתה אי הבנה והוא בדרכו לארץ. בסופו של דבר, למרות המאמץ והטיסה הארוכה, סנגוי לא קיבל חוזה במכבי ת"א ושוחרר אחרי אימון אחד.

מתיחות בין אלי כהן לאבנר טוויטו (חמי אוזן)

חיכוכים בין מאמן מכבי תל אביב, אלי כהן, למנהל הקבוצה, אבנר טוויטו. אם לא די במתיחות בין הצוות המקצועי להנהלת המועדון, על רקע הסחבת בנוגע לחיזוק הקבוצה, כעת מסתבר כי יש לא מעט חילוקי דעות גם בין המאמן למנהל, שמנהל קרב ירושה על מקומו של אלי דריקס.

"אבנר השתנה", סיפרו מקורבים לצוות המקצועי לוואלה! ספורט. "הוא מנסה להוכיח ללוני שהוא זה שצריך להיכנס לנעליים של דריקס ונותן לעצמו יותר מידי סמכויות. הוא מתנהג כאילו הוא בעל הבית במכבי ומישהו צריך להבהיר לו שזה לא המצב".

בסביבתו של המאמן מספרים על מתיחות גדולה בין השניים, שיוצרת חיכוכים אפילו בתפקוד היומיומי של הקבוצה. "אחרי שדריקס הלך, נוצר ואקום שאבנר מנסה למלא אותו", הסביר מקורב למאמן. "הבעיה היא שהוא עושה זאת בצורה שנותנת אווירה לא נעימה לאלי. הוא מתנהג אליו כמו בוס ולא כמו קולגה".

כמו כן, מספר אותו מקורב כי כהן סוחב תחושה של מרמור על כך שהוא לא מקבל מספיק קרדיט על עבודתו המקצועית: "אלי יצר אווירה חיובית במועדון - הקהל מאחוריו והתוצאות מדברות בעד עצמן. הוא מוציא את המקסימום מהקבוצה למרות כל המכשולים – התקציב הנמוך והקושי בהבאת שחקני חיזוק. כל המצב גורם לו לאי נוחות".

לוואלה! ספורט נודע כי לטוויטו יש חיכוך גם עם גורמים אחרים בהנהלת הקבוצה, שהביעו טענות לגבי תפקודו, דבר שלא נעלם מעיניו של הבוס הרציקוביץ'. "לוני ער לנעשה", הבהיר גורם בהנהלה, "ובזמן המתאים הוא יטפל בזה בצורה הטובה ביותר". אי לכך, נראה כי טוויטו עשוי לסיים את תפקידו במכבי ת"א בסיום העונה הנוכחית, אם לא קודם לכן.

הבוקר (רביעי) מיהרו במכבי להכחיש כי קיימת מתיחות כלשהי בתוך הצוות המקצועי או הניהולי. "היחסים ביני ובין אבנר מנהל הקבוצה, ובכלל עם הצוות המקצועי טובים מאוד", הודיע אלי כהן באתר הרשמי של המועדון. "היחסים בינינו מהווים מבחינתי דוגמא ומודל לחיקוי בכדורגל הישראלי".

עדכון ראשון: 30.1.07, 13:36
עדכון אחרון: 31.1.07, 12:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully