וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו ספריוול באמת יצטרך כל סנט

30.1.2007 / 13:03

האקסית תובעת 200 מיליון דולר על אלימות. אדי ג'ונס שוחרר מממפיס, והוא בדרך חזרה למיאמי. קובי הושעה למשחק: "אני בהלם"

הקריירה של לטרל ספריוול הייתה רצופת שערוריות. אחרי שחנק את פי ג'יי קרליסימו, עשה בעיות בניו יורק ניקס ואמר על חוזה מיליונים במינסוטה שהוא "שערורייתי, כי אני צריך להאכיל את המשפחה שלי", עושה רושם שהגארד באמת יצטרך כל סנט.

לפי "ספורטס אילוסטרייטד", קנדנס קאביל, אם ארבעת ילדיו של ספריוול, תובעת ממנו 200 מיליון דולר בשל "הפרת הסכם זוגיות ואלימות פיזית כנגדה". לספריוול ולקנדנס הסכם על חלוקת רכוש וכלכלת הילדים, אולם ב-8 בספטמבר, על פי כתב התביעה, אמר לה השחקן כי הוא "רוצה לסיים את הקשר המלאכותי הזה".

בנוסף, על פי טענת התביעה ספריוול ניסה למנוע מקנדנס להתקשר למשטרה כשרדף אחריה בבית והיכה בידה על מנת שלא תתקשר מהטלפון הנייד למשטרה. הוא גם גרר אותה במדרגות, כשהוא גורם לה לחבלות ולטראומות נפשיות. במקום לסייע למשפחתו, ספריוול בחר לחיות על יאכטה שרכש בוויסקונסין. הוא לא שיחק כדורסל מאז שדחה את הצעתה של מינסוטה לחוזה של שלוש שנים על 21 מיליון דולר.

גארנט נשאר במינסוטה

כל שנה אותו סיפור. עולות שמועות שקווין גארנט יעבור בטרייד, אבל בסופו של דבר הוא לא הולך לשום מקום. גארנט, שקלע 44 נקודות וניצח כמעט לבדו את פיניקס סאנס 112:121 אור ליום שלישי, מתוסכל עד עמקי נשמתו ממצב המועדון, אך בו בזמן קשה לו לעזוב אותו מתוך תחושת נאמנות ושייכות לעיר. ייתכן כי בקיץ הרומן שהחל במקום החמישי בדראפט של 1995 ייגמר.

"הרעיון של טרייד במהלך העונה לא ממש קוסם לו", אמר מקורב לשחקן.

קובי: "אני בהלם מההשעייה"

בסיום הרבע הרביעי בהפסד של הלייקרס 96:94 לסן אנטוניו, אחרי הארכה, עלה קובי בריאנט לזריקה שהייתה יכולה לנצח לקבוצתו את המשחק. אמאמה, מאנו ג'ינובילי הגיע לו משום מקום וחסם את הניסיון של מספר 24. יד שמאל של האחרון הונפה ופגעה לארגנטינאי בפנים, והוא נזקק לתפרים בשפה, מה שלא מנע ממנו לחזור באמצע ההארכה ולהוביל את הספרס לניצחון.

קובי טען שהמכה לא הייתה מכוונת, אך במשרדי הליגה צפו בהילוכים החוזרים והחליטו שמגיע לו עונש של השעייה ממשחק אחד, נגד הניקס הלילה (בין שלישי לרביעי).

"הרגשתי נורא כשהבנתי שפגעתו בו עם המרפק", טען קובי. "לדעתי אין תקדים לעונש שכזה, כי מרפקים עפים בלי כוונה כל הזמן. אני בהלם, אין בזה שום הגיון".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אנתוני פארקר במקום החמישי באחוזים מהשלוש

אנתוני פארקר הוא השחקן היחיד מטורונטו ראפטורס שמדורג בין חמש הטובים בליגה באחד ממדדי הסטטיסטיקה המשמעותיים. פארקר מדורג נכון להיום במקום החמישי באחוזים לשלוש (44.6). כל זה אחרי שבשני המשחקים האחרונים הוא קלע 9 מ-14 מעבר לקשת. הנתונים האלה מרשימים מאוד את האמריקאים, שיודעים שפארקר היה צריך להתרגל מחדש לקו השלוש הרחוק ב-NBA.

"האמת היא שבתחילת העונה היה לי קשה מאוד עם זה. עבדתי המון על הקליעה הזאת ועברתי תהליך ארוך". פארקר נעזר בין השאר בתוכנת מחשב מיוחדת, שבודקת את אחוזי ההצלחה שלו מכל נקודה על המגרש. "זה לא שאני מחפש מעכשיו איזורים מיוחדים כדי לקלוע מהם בזמן המשחק, אבל זה נותן לי הרבה ביטחון", אמר פארקר.

חדשות נוספות:

* אדי ג'ונס וממפיס הגיעו להסכמה, והגריזליס יקנו את שארית חוזהו של הגארד הוותיק. לאחרונה הביע ג'ונס את רצונו לעזוב את הקבוצה הגרועה בליגה כדי להצטרף למועדון בעל סיכויים כלשהם בפלייאוף, רצון שהנשיא ג'רי ווסט שמח להיענות לו. עכשיו, אומר מקורב לשחקן, כי ג'ונס חוזר למיאמי היט. מה שאומר כי מאוד יכול להיות שג'ונס, ששיחק בעבר 5 עונות בהיט, יופיע שוב במדי האלופה כבר בחמישי בלילה, במשחק נגד קליבלנד.

* לא רק למכבי ת"א יש בעיות עם הביינום שלה (וויל), גם בלייקרס פיל ג'קסון לא היה מרוצה מהתפקוד של אנדרו ביינום. ג'קסון אמר לביינום לצפות בקלטות של טייסון צ'נדלר מניו אורלינס/אוקלהומה סיטי, כדי ללמוד איך לוקחים ריבאונד. הסנטר הגיב ב-15 לוחות שנטל במשחק מול סן אנטוניו (94:96 לספרס).

* שרונאס יאסיקביצ'יוס לא מככב, בלשון המעטה, בגולדן סטייט, אבל זוכה לקבל דקות מסך בפריים טיים. בפרומו החדש מהסדרה המשובחת של פרסומות "ספורטסנטר" (שאפשר לראות גם בארץ), כשאחד השדרים מתלונן על כך שלא הצליח לבטא את שמו נכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully