וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא רוצה את גיא חיימוב

30.1.2007 / 16:03

צ'יזיק הודיע כי גזל ואדרי לא ישוחררו ממכבי חיפה, ולכן נבדקת אופציית השוער השלישי של מכבי ת"א. יבואה יטוס למשחק נבחרתו במוצ"ש

מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, הודיע לראשי הפועל כפר סבא כי השוער אמיר אדרי והקשר רביד גזל לא ישוחררו מהמועדון. בכפ"ס בדקו אופציה חלופית והיא מועמדותו של השוער השלישי של מכבי תל אביב, גיא חיימוב. האפשרות הזו נבדקה לאחר שבמכבי סירבו לשחרר את השוער השני, גיא סולומון שגם בו התעניינה כפ"ס. המגן אלירן דנין, שסיכם אתמול את העברתו לכפר סבא, אמור להשלים את העברתו לקבוצה של אלי טביב וגבי קצרה עוד היום.

רדיו ירושלים דיווח היום כי יו"ר בית"ר לשעבר, ולדימיר שקלאר, הכניס סעיף בחוזהו של דנין, ללא ידיעת השחקן, שעל פיו במקרה שישוחרר להפועל פתח תקווה תהיה זכות ראשונים עליו. לשחקן הובהר כי הסעיף הוכנס במסגרת עסקת העברתו של טוטו תמוז לבית"ר. דנין סירב לעבור לפתח תקווה, שמצדה לא חפצה בו, ולכן העסקה התעכבה.

החלוץ סמואל יבואה ימריא למשחק של נבחרתו, גאנה, לאחר המשחק מול הפועל תל אביב בשבת. הבוקר התבשרה הקבוצה כי מנהל נבחרת גאנה מאשר את הגעתו של השחקן לאימוני הנבחרת ביום ראשון ולא ביום חמישי, המועד המקורי.


עדכון ראשון: 30.1.07, 10:03
עדכון אחרון: 30.1.07, 21:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully