וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזאייב: "מטרתנו היא ניצחון על חיפה באופ"א"

רומן רוזנבלט

30.1.2007 / 11:29

מאמן צסק"א מוסקבה ואלרי גזאייב אמנם מכבד את טורניר הערוץ הראשון, אבל יודע מה יותר חשוב. איביצה אוליץ' עבר לשורות המבורג

בצסק"א ממשיכים להתכונן למפגש מול מכבי חיפה בעוד קצת יותר משבועיים, כשמאמן צסק"א ואלרי גזאייב משדר עסקים כרגיל. אמש (שני) לפני המשחק בין ספרטק מוסקבה למכבי חיפה (0:2), נשאל גזאייב לגבי היריבה המועדפת עליו בגמר ולגבי מטרות הקבוצה: "אני לא סבור כי המשחק מול ספרטק שונה במשהו ממשחקים אחרים. כל הקבוצות בבית המקביל בטורניר שלנו הן ראויות. אני גם לא מודאג ממפגש אפשרי עם מכבי חיפה בגמר. אם זה יקרה, עלינו לנצח את חיפה הן בגמר הטורניר והן בגביע אופ"א לאחר מכן".

אם מישהו חשב שגזאייב יהיה מוטרד מכישלון של קבוצתו בטורניר, הרי שמאמן צסק"א מסמן בבירור את מטרתו העיקרית: "זכייה בטורניר המכובד הזה היא לא הדבר הכי חשוב מבחינתנו. כיום המטרה העיקרית שלנו היא ניצחון על מכבי חיפה בגביע אופ"א, ולאחר מכן להתחיל ברגל ימין את אליפות רוסיה. יחד עם זאת, אף שחקן לא עולה על כר הדשא במחשבה אחרת מלבד ניצחון".

החלוץ הקרואטי איביצה אוליץ' ששיחק מול הפועל תל אביב, עבר אמש סופית להמבורג הגרמנית, מה שלא יקל על מכבי חיפה במשחקים מול צסק"א, בהתחשב בסגל החזק והרחב שיש לאלופת רוסיה. יבגני גינר, נשיא צסק"א, אמר אמש לאחר המשחק בין ספרטק למכבי חיפה, כי השוער המוכשר של צסק"א איגור אקינפייב, שמחוזר על ידי לא מעט קבוצות באירופה לא ישוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully