וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן כהן עשוי לחתום במכבי פ"ת

30.1.2007 / 10:50

במלאבס מחכים לשיחרור השחקן ממכבי ת"א. גם קשר סיון השוויצרית מוחמד דיאלו (24) צפוי להגיע. גיא לוזון זרק את עומר גולן מהאימון

קשר מכבי ת"א לירן כהן עשוי להצטרף היום (שלישי) למכבי פ"ת. מאמן הקבוצה גיא לוזון מאוד מעוניין בשחקן ובמלאבס ממתינים לתשובתם של ראשי מכבי ת"א בקשר לשיחרור הקשר. הבוקר נודע כי ישנו סיכום בין הצדדים, ואם הקשר יקבל את האישור הוא יחתום עוד הערב בקבוצה.

מכבי פתח תקווה סיכמה עם מוחמד דיאלו, קשר מחוף השנהב, על הצטרפותו. דיאלו (24), משחק בליגה השוויצרית במדי סיון. בארבע העונות הקודמות שיחק דיאלו בקבוצת בוורן הבלגית.

הבוקר (שלישי) נחת הקשר בארץ ולעבור את הבדיקות הרפואיות. אם הכל יהיה כשורה, הקשר יחתום בקבוצה באופן מיידי. בקבוצה הבהירו כי יש הבנות כספיות עם השחקן. לאור הדברים, הקשר אברהים עבדול ראזאק ממכבי נתניה, לא יחתום בקבוצה.

באימון הקבוצה שנערך היום התרחש אירוע חריג כאשר המאמן גיא לוזון העיף את החלוץ עומר גולן מהאימון. לוזון לא היה מרוצה מהצורה שהחלוץ התאמן וביקש ממנו לרוץ מהר יותר, גולן מצידו מילמל מספר מילים מה שהרתיח את המאמן שצעק לעברו: "אל תענה לי אני אזרוק אותך הביתה". כשגולן שוב ענה, לוזון הורה לו לצאת החוצה. בשלב זה לא נראה כי החלוץ יעמוד לוועדת משמעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully