וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירטין רק נחת, וכבר מפזר קלישאות

גוראן ירטין הגיע לישראל ולא פסח על המשפט שכל זר שדורך פה אומר: "עבורי מכבי היא מספר 1". ישחק ביום חמישי מול פנאתינייקוס

שחקן חדש, תמונות ישנות. זר לו נקלע אמש לאולם מקבלי הפנים בנתב"ג, עשוי היה לחשוב ששב מספר חודשים לאחור. עשרות אוהדים אדוקים ועיתונאים סקרנים קיבלו את פניו של גוראן ירטין, המושיע של נוון ספאחיה ומכבי תל אביב.

"האווירה כאן קצת מבלבלת אותי. אני שוכח את האנגלית שלי", מלמל המונטנגרי הנרגש, ומיד התפנה למשפטים המוכרים. "זה כבוד גדול לשחק במכבי כי היא עבורי הקבוצה מספר אחת ביורוליג. האתגר גדול, אבל אני מקווה לעמוד בציפיות".

עם שילובו המחודש והמוצלח של טל בורשטיין, צפוי ירטין להיכנס למשבצת השחקן המשלים. נראה שאף אין לו שאיפות גדולות יותר. "אני עוזר בהגנה ובמה שאני יכול", אמר, "צפיתי בהרבה משחקים של מכבי וראיתי שהיא הפסידה שלושה-ארבעה משחקים בהפרש של נקודה אחת או שתיים. אני מקווה לעזור גם בזה".

ירטין יוכל לקחת חלק במשחק היורוליג הקרוב מול פנאתינייקוס, שכן לא שיחק העונה (ומעולם, למעשה) במפעל. "אני מודע ליריבות ולהיסטוריה בין מכבי לפאו", סיפר ירטין. "אני מוכן לשחק אבל זה תלוי במאמן. לא יצא לי לדבר עם ספאחיה יותר מדי, במהלך היום אפגש איתו ונדבר על הכל". רגע לפני שנותקו המיקרופונים וכובו המצלמות, שב ועלה צמד המילים הבלתי נמנע – פיינל פור. "האמת שאני לא יודע", סיכם המונטנגרי, "כדי להגיע לשם צריכים לפעמים עזרה מלמעלה, וכמובן מזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully