וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרדמתם אותנו

30.1.2007 / 5:21

הפועל ירושלים הורידה את הסיקור התקשורתי למינימום. המטרה הושגה, אבל גבתה מחיר: לציבור לא ממש אכפת משמינית גמר יול"ב

לפני מספר שנים הודיעה האן.בי.אי על שינוי במדיניות הסיקור: מעתה יוכנס מיקרופון לכל פסק זמן, והצופים יזכו לשמוע את גערות המאמנים, את הוויכוחים ואפילו את ניבולי הפה. אחת הליגות המסוקרות בעולם, שמעניקה לעיתונאים גישה לחדרי ההלבשה, חשה שהיא חייבת להעניק לאוהדיה אטרקציה חדשה, בעקבות ירידה באחוזי הצפייה. רק מחאה של מאמנים, שמבחינתם הצצה לטיים-אאוט משולה להתקנת מצלמות בחדר המיטות, סיכלה את היוזמה.

למרות זאת, חובבי אן.בי.אי יכולים לדעת כמעט הכל על אליליהם. ג'ק מקאלם, כתב "ספורטס אילוסטרייטד", בילה את כל העונה שעברה במחיצת הפיניקס סאנס. רמת הפירוט בספר שכתב על הקבוצה כה גבוהה, עד שהוא מתעכב אפילו על הריחות הרעים באוטובוס הקבוצה, בעקבות הרגלי התזונה הקלוקלים של חלק משחקניה.

להפועל ירושלים זה לא היה קורה. בשנים האחרונות שמה לה ירושלים למטרה להוריד את הסיקור התקשורתי שלה למינימום, עקב תחושה שהעיתונות מתנכלת לה. חלק ממקומוני ירושלים התייאשו מהניסיונות לדלות אינפורמציה על אודות הקבוצה. הגוויה המכונה הפועל ירושלים בכדורגל זוכה מדי שבוע לכפולת עמודים, בעוד על קבוצת הכדורסל השנייה בטיבה בארץ נכתבות כמה עשרות מלים.

העונה חוסר העניין הגיע לשפל חדש: דווקא כשמכבי ת"א מגלה סימנים של חולשה, בנתה ירושלים סגל עם סקס אפיל של הסתדרות הפקידים ומאמן שמעדיף להפסיד עונה שלמה לפני שיביע רגש בפומבי. למזלם של ראשי המועדון, דמויות מרתקות כמו עדי גורדון, דורון שפר, וויל סולומון והוראס ג'נקינס כבר לא בסביבה. ייתכן שמריו אוסטין ודרור חג'ג' מעניינים לא פחות, אבל אין לנו שום דרך לדעת על כך.

האפרוריות המכוונת של ירושלים היא אחת הסיבות לכך שיממה לפני המשחק מול ונטספילס, בשמינית גמר גביע יול"ב, התרכזה תקשורת הספורט בפרשת המתיחה הדבילית של איבגי את שייע. בפתח עומדים השבועיים הגורליים ביותר בעונה שלה, כולל מפגש אפשרי בגמר הגביע מול מכבי ת"א הפגיעה, אך באוויר לא ניכרת כל תכונה. זהו אותו מועדון פאר, אך התום הבתולי שהתלווה אליו בעבר, כשהגיע לשלבים הגבוהים בגביע ובאירופה, אבד לבלי שוב. המשימה של ירושלים הוכתרה בהצלחה: היא הרדימה קבוצה בעלת פוטנציאל עצום, בענף שמשווע לתשומת לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully