וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן בדרך ל-א.א.ל לימאסול

רומן רוזנבלט

29.1.2007 / 23:36

לפי דיווחים בקפריסין, מאמן מכבי נתניה לשעבר חוזר לקדנציה שנייה באי השכן ויצטרף לניר קלינגר בליגה הקפריסאית

אלי גוטמן, שפוטר ממכבי נתניה לפני מספר שבועות, בדרך לסכם בקבוצת א.א.ל לימסול הקפריסאית, כך לפי דיווחים באתר הלא רשמי של המועדון. המאמן הישראלי, שכבר צפה במשחק של הקבוצה השבוע, נבחר מרשימה של ארבעה מועמדים לאימון הקבוצה, לאחר התפטרותו של פאניקוס אורפאנידי. במועדון הקפריסאי הוחלט להחתים את גוטמן הערב וכבר מחר הוא יגיע לקפריסין כדי לחתום על החוזה.

בידיעה פורסם כי גוטמן אמר בתגובה להחלטה למנותו, כי זהו תענוג גדול עבורו לקחת תחת ידיו קבוצה כזו. גוטמן ציין כי הוא מודע לעבודה הקשה שמצפה לו בקבוצה ומבחינתו כל העניין הכספי הוא משני כרגע. עוד הוסיף המאמן הישראלי כי הוא מכיר את סגל הקבוצה, לאחר שעקב לאחרונה אחריה משחקיה ותוצאותיה של הקבוצה. השחקן הבולט של הקבוצה, לפחות מבחינת רזומה, הוא ראדוסלאב קלוז'ני הפולני, ששיחק בין השאר באנרג'י קוטבוס ובבאייר לברקוזן הגרמניות.

עבור גוטמן תהיה זו קדנציה שנייה באי הקטן, אחרי שנתיים מוצלחות בפראלימני הקטנה, אותה מאמן כיום ניר קלינגר. מי שמחכה לדרבי ישראלי על הקווים ייאלץ לחכות לעונה הבאה מכיוון ששתי הקבוצות כבר נפגשו פעמיים העונה.

א.א.ל מדורגת במקום השביעי בליגה, 21 נקודות מאחורי המוליכה אפועל ניקוסיה. היא זכתה ב-5 אליפויות מקומיות, האחרונה בהן ב-1968, וב-6 גביעים, האחרון ב-1989. במחזור הקרוב תשחק הקבוצה מול AEP פאפוס, המדורגת מתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully