וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא בסדר להעמיד אותנו לדין על רימונים צהובים"

לי בוץ

29.1.2007 / 19:17

גילי ורמוט לא מבין את האטימות של ההתאחדות לכדורגל. וולינגטון הרשים באימון הבכורה. ברדה יעלה למאיורקה 2 מיליון יורו

בהפועל ת"א התעוררו לבוקר של אחרי הדרבי עם כעס רב על ההתאחדות, שהחליטה להעמיד את הקבוצה לדין בעקבות רימוני העשן שהודלקו אמש בשערים 4-5. "אני בטוח שלא האוהדים שלנו פתחו את הרימונים האלה", אמר גילי ורמוט בסיום האימון. "רימונים וחזיזים זה חלק מהאווירה והכיף של דרבי, אבל אם מעמידים אותנו לדין על הרימונים הצהובים זה לא בסדר".

הקשר התייחס גם לפרשת המטריות: "אני לא חושב שהאוהדים מבריחים דברים דרך מטריות. אני בטוח שיש להם את הטריקים שלהם, כך שאני לא חושב שזה היה מעשה נכון של המשטרה לא לאפשר להם להכניס אותן".

בקבוצה קיבלו גם את התוצאה ברגשות מעורבים. "אנחנו גם מאוכזבים וגם מרוצים", הסביר ורמוט. "היה משחק מאוד שקול. אם היה גול מוקדם, כמו בדרבי הקודם, כל המשחק היה נפתח, אבל ברגע שאין שערים המערכים נשמרים, כל קבוצה מפחדת לספוג והכל יותר סגור ומבוקר. תמיד כואב לא לנצח בדרבי. באופן אישי מאוד צבט לי. אמנם לטבלה התוצאה בסדר, אבל מבחינת הדרבי עצמו זה מבאס לא לנצח. מזל שיש עוד דרבי לתקן".

"אני מסכים עם זה שבית"ר היא המנצחת הגדולה של הדרבי", המשיך השחקן. "אף אחת לא התקרבה אליה בצורה משמעותית, זו התוצאה שהיא רצתה וזה מה שיצא. עברנו בדיוק מחצית מהליגה ויש עוד מחצית שלמה. כרגע בית"ר הקבוצה הכי טובה בליגה, אבל נקווה להתקרב אליה כבר במשחק הבא. הם משחקים ביום ראשון בקרית אליעזר ונקווה שאנחנו נעשה את העבודה בשבת. אם אנחנו נעשה את העבודה שלנו וננצח, הקבוצות האחרות ימעדו כפי שקרה במחזור האחרון".

במשחק עצמו צפה אמש סקאוט של קבוצת לאנס הצרפתית, שהתרשם מורמוט לטובה. השחקן עצמו, נשאר צנוע: "שמעתי על זה רק מהתקשורת, ואני אפילו לא יודע אם זה נכון ב-100 אחוז. שיחקתי בלי לדעת כלום וזה נראה לי קצת רחוק, אבל אולי זה יותר קרוב ממה שאני חושב. הלוואי וזה יהיה ריאלי ונכון, כי זה חלום. עדיין מדובר בדברים שלא תלויים בי. אם יפנו אליי נראה מה יקרה, כרגע אני צריך עוד לעבוד קשה ולהשתפר".

לחניכים של יצחק שום אין מספיק זמן לנתח את אירועי הדרבי אמש מאחר וכבר מחר מצפה להם משחק נוסף בטורניר מיליון הדולר של רומן אברמוביץ' מול שחטיור דונייצק. עם או בלי קשר לאירועי המשחק האחרון, בו נפצעו קשה מנואל ניירה ויוסי אבוקסיס, שום צפוי לתת מנוחה מחר לרוב שחקני ההרכב הראשון, בעוד שיתר שחקני ההרכב אמורים לשחק 45 דקות מקסימום.

הערב (שני) ערכו האדומים אימון שחרור קל בלבד, כשסלים טועמה, ברוך דגו, אליניב ברדה ושביט אלימלך קיבלו מנוחה ולא התאמנו כלל. לעומתם, מי שהצטרפו לאימון היו עמר מנצור, שחזר לקבוצה אחרי תקופת היעדרות בשל פציעה ולימודים, ותומר חליבה, שכבר היה עם רגל וחצי במ.ס. אשדוד.

העסקה של חליבה תקועה בינתיים בשל אי הסכמות בין הנהלת הפועל ת"א לשחקן, שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה של אלון חזן, ובאשדוד מקווים כי המחלוקות בין הצדדים יפתרו עד לתום מועד ההעברות בעוד יומיים.

הברזילאי וולינגטון, שנחת ביום שבת בישראל, צפה אמש בדרבי התל אביבי והיום הגיע לאימון הבכורה שלו בוולפסון. בדקות המועטות שהיו לו, הספיק הברזילאי להראות ניצוצות ואף כבש שני שערים במשחקון הפנימי. מחר הוא יקבל את הבמה גם במשחק מול שחטיור, בו הוא אמור לשחק 90 דקות.

על פי פרסומים בתקשורת הספרדית, הפועל ת"א עשויה להרויח על ברדה שני מיליון יורו. ברדה, שלפי דיווחים בספרד נמצא על הכוונת של מאיורקה, מתחרה על מקום בקבוצה יחד עם מילאן פורוביץ', שיעלה לספרדים כ-3 מיליון יורו. אי לכך, מחירו הזול יחסית של ברדה עשוי לפלס את דרכו לליגה הספרדית.

מה יש להם נגד מטריות?

בעקבות איסור המשטרה אמש להכניס מטריות לאיצטדיון בלומפילד לדרבי, מתכננים כמה אוהדי הפועל להגיש תביעה ייצוגית כנגד משטרת ישראל, בטענה כי מדובר באמצעי הגנה לגיטימי מהגשם, וכי מדובר בדרישה לא חוקית שעלולה לפגוע בבריאותם.

בתוך כך, שלח הבוקר עו"ד יואב בן פורת, אוהד הפועל ת"א, מכתב זוערים ליו"ר ההתאחדות לכדורגל איצ'ה מנחם, למפכ"ל המשטרה משה קראדי ולמנכ"ל היכלי הספורט ניר פרצלינה.

"בצעד בלתי ברור", פתח בן פורת את מכתבו, "החליטה משטרת ישראל להפוך את בריאות אוהדי הכדורגל להפקר עת הוצאה הנחיה תמוהה (ספק רב אם מדובר בהנחיה שתעמוד במבחן בג"צ), לפיה הוטל איסור על אוהדי הקבוצות להכניס לאיצטדיון בלומפילד מטריות".

"לא ברור לי על מה ולמה צריכים אוהדי הכדורגל, שכל חטאם הוא ב'אהבת המשחק', לסבול השפלות וגזירות שנועדו בסך הכל לעשות את חייהם של השוטרים לקלים יותר. הכיצד זה הרשה לעצמו, מי שהרשה ונתן את ההוראה, לקחת אחריות על בריאותם של אלפי צופים שנאלצו להותיר את המטריות שלהם מחוץ לאצטדיון? אולי בכלל בפעם הבאה תיאסר כניסת מעילים מחשש שאוהדים יבריחו בהם אמל"ח?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully