וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן דנין סיכם בכפר סבא

29.1.2007 / 18:33

מגן בית”ר ירושלים, דוד אמסלם, ייעדר רק כעשרה ימים, מזרחי שיחרר את דנין. כפ”ס ביקשה לשאול גם את רביד גזל, חיפה מתלבטת

מגן בית"ר ירושלים, אלירן דנין, יושאל להפועל כפר סבא עד תום העונה, כך הוחלט הערב (שני). ההחלטה נפלה לאחר שמגן בית"ר ירושלים, דוד אמסלם, עבר בדיקת MRI, וממנה עלה שפציעתו אינה חמורה והוא ייעדר כעשרה ימים. דנין חתם על חוזה לארבע שנים בבית"ר, וזה היה התנאי לשחרורו.

בהפועל כפר סבא ביקשו הערב לשאול גם את קשר מכבי חיפה, רביד גזל, אבל ראשי האלופה עדיין לא למעבר נתנו אור ירוק. אם גזל ישוחרר עד הערב, הוא יחתום על חוזה בכפר סבא.

בקבוצה פנו גם לשוער השלישי של מכבי חיפה, אמיר אדרי, אך חיפה עדיין לא הסכימה לשחרר גם אותו. כפי שפורסם, גם שוערה השני של הפועל רעננה, רן קדוש, מועמד לקבוצה. קדוש חוזר בתחילת העונה על ידי מכבי תל אביב.

רדיו ירושלים דיווח כי יו"ר בית"ר לשעבר, ולדימיר שקלאר, הכניס סעיף בחוזהו של דנין, ללא ידיעת השחקן, שעל פיו במקרה שישוחרר - להפועל פתח תקווה תהיה זכות ראשונים עליו. לשחקן הובהר כי הסעיף הוכנס במסגרת עסקת העברתו של טוטו תמוז לבית"ר. דנין סירב לעבור לפתח תקווה, שמצדה לא חפצה בו, ולכן העסקה התעכבה.

אסף שקד ממערכת וואלה! מוסיף: בבית"ר ירושלים טוענים כי המאמן יוסי מזרחי יחליט סופית בעניינו של דנין רק ב-48 השעות הקרובות.

עוד בבית"ר: מלך השערים של קבוצת הנוער, חן עזריאל בן ה-17, חתם על חוזה לשלוש העונות הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully