וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומיניגה נגד בקנבאואר

29.1.2007 / 19:47

באיירן מינכן בלחץ. הפער מהמוליכות הוא 6 נקודות והקייזר מתח ביקורת על פליקס מגאת'. היו"ר דווקא לצד המאמן ומחזיר מלחמה

ההפסד 3:2 לבורוסיה דורטמונד ביום שישי האחרון הכניס את באיירן מינכן לכוננות עליונה. הפער מורדר ברמן המובילה זינק לשש נקודות, ובקבוצה יודעים שבמידה ולא ינצחו מחר (שלישי) את בוכום, הסכנה באיבוד תואר האליפות יהפוך לעובדה מוגמרת.

"אנחנו פשוט לא יכולים להרשות לעצמנו למעוד מול בוכום", אמר המאמן פליקס מגאת'. "במידה ולא ננצח האליפות תחשב כאבודה מבחינתנו". מגאת' ציפה לשיפור ניכר ביכולתה של הקבוצה לאחר פגרת החורף הארוכה של הבונדסליגה, במהלכה ערכה באיירן מחנה אימונים בדובאי, אבל ההפסד לדורטמונד הרס לו את התכניות. מול בוכום יחסרו הבאוורים ככל הנראה את מארק ואן בומל שנעדר ממספר אימונים השבוע בגלל פציעה בגיד האכילס.

בינתיים התפתח במועדון ויכוח נוקב בין מגאת' לנשיא פרנץ בקנבאואר. בעוד שמגאת' ממשיך להתעקש על הצבתו של בסטיאן שווינשטייגר כקשר עושה משחק, ואילו הקייזר טוען שזו לא העמדה המתאימה לשחקן ואף הביע את דעתו: "הוא לא עשה שום דבר בעמדה הזו כי היא לא העמדה הטבעית שלו".

מי שנעמד לצידו של מגאת' לפחות בסיפור הזה, הוא יו"ר באיירן, קרל היינץ רומיניגה. היו"ר המתוקשר ביקר את הקייזר ואמר: "אנחנו לא צריכים לדבר על הדברים האלו בפומבי. נתינת עצות דרך התקשורת לא עוזרת למאמן. בכל הנוגע לאימונים, טקטיקה והרכבים, המאמן הוא הקובע והוא הסמכות הבלעדית".

עדכון ראשון: 29.1 15:10
עדכון אחרון: 29.1 19:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully