וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה: "אני לא שמנה, יש לי חזה ותחת, זה הכל"

29.1.2007 / 17:19

אלופת אוסטרליה, שתקפוץ למקום ה-14 בעולם אחרי הניצחון על שראפובה, תוקפת את מבקריה: "גם אם אוריד 7 ק"ג אראה אותו דבר"

אלופת אוסטרליה הטרייה סרינה וויליאמס לא אוהבת את הביקורות והירידות על משקלה וכושרה. "עניתי לכל המלעיזים", אמרה האמריקאי, שניצחה גם את שחר פאר ובעיקר הביסה 1:6, 2:6 את מריה שראפובה בגמר.

"מה שכתבו עליי היה שערוריה", כעסה. "הסתכלתי בראי ובדקתי שהמתניים שלי עדיין במידה 28, אז רק בגלל שיש לי חזה גדול ותחת גדול זה אומר שאני שמנה? זה רק נראה שאני גדולה יותר מאחרות, אבל אני שוקלת אותו דבר כבר שנים. גם אם אוריד 7 ק"ג עדיין יהיו לי ציצים גדולים, תסלחו לי, ועדיין יהיה לי אותו תחת. פשוט ככה זה".

וויליאמס מספרת כי התאמנה קשה מאוד לפני הטורניר והגיע אליו בכושר מצוין. היא שיחקה ב-2006 רק בארבעה טורנירים ודורגה טרם התחרות במקום ה-81. אחת הסיבות לנפילתה הייתה רצח אחותה הגדולה יטונדה פרייס, בספטמבר 2003.

"כולם יודעים שאני לא באמת במקום ה-81", אמרה סרינה, שתקפוץ למקום ה-14. "אני חושבת שזה טוב לטניס שמישהו שהייתה במקום הראשון וזכתה בשבעה גארד סלאמים חוזרת ככה. מבחינתי זה היה אחד הניצחונות הגדולים ביותר בקריירה. הרגשתי טוב בבוקר שלפני הגמר".

"נולדתי לשחק טניס, וכשאני משחקת היטב קשה לעצור אותי, כי יש לי סגנון אחר מלשאר הטניסאיות בסבב. עכשיו אני מתכוננת לעונת החימר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully