וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: קנינגהאם לא יגיע, סאנוגו כן

רומן רוזנבלט

29.1.2007 / 21:32

הנהלת ה-MLS דרשה ממכבי נתניה מיליון דולר על שחרור החלוץ האמריקאי, מה שהכשיל את העסקה. חלוצה של פ.צ בריסל ינחת ויחתום

מכבי נתניה חזרה להתאמן הבוקר (שני) במצב רוח מרומם לאחר שניצחה לראשונה העונה שני משחקים ברצף. החלוץ אלכס אסמואה, שנבחן במהלך השבוע האחרון, שוחרר מהקבוצה, אך השחקן ימשיך להתאמן בנתניה עד שימצא קבוצה. אופיר חיים שלא התאמן גם היום, צפוי לחזור לאימונים מחר.

לאחר שחרורו של השוער השלישי, אסף מנדס, מחפשים בקבוצה שוער שלישי והיום נבחנו שני שוערים לתפקיד שהגיעו למועדון בהתרעה קצרה בזכות מאמן השוערים עופר בסון. השניים, לירן קרביצקי מהפועל מג'ד אל-כרום ולירון יגר מהפועל כרמיאל, משחקים בליגות נמוכות וימשיכו להיבחן כשבמקביל נבדקות אופציות נוספות, כל זאת על מנת להספיק להחתים שוער שלישי עד סוף השבוע, אז יסתיים מועד ההעברות.

החלוץ האמריקאי, ג'ף קנינגהאם, לא יצטרף בסופו של דבר לקבוצה לאחר שהנהלת ליגת ה-MLS דרשה מיליון דולר בעבור שחרורו.

מי שיגיע הוא החלוץ בן ה-23 מחוף השנהב, מוסא סאנוגו, שינחת כבר ביום שלישי לאחר מאמצי הנהלת הקבוצה. כל זאת נעשה במטרה להתחיל כמה שיותר מוקדם את תהליכי הרשמתו. המאמן, ראובן עטר, צפה בסאנוגו בקלטות וביקש לזמנו למבחנים, אם כי אחרי שינחת הוא כנראה יחתום. סאנוגו נרכש לפני כשנה על ידי פ.צ. בריסל ובמהלך העונה שעברה כבש שלושה שערים. מתחילת העונה הנוכחית שיחק שמונה משחקים כאשר האחרון שבהם היה במהלך חודש דצמבר.

הקשר איברהים עבדל ראזאק המשיך גם היום לעשות אימוני ריצה וטיפולים, אך טרם חזר להתאמן עם הקבוצה, בימים הקרובים הוא צפוי להיות מושאל יתכן ולאחת מקבוצות ליגת העל. המשחק מול בני יהודה יתקיים בשעה 15:00 בשל העובדה כי מאוחר יותר יתקיים באותו המגרש משחק בין הפועל תל אביב להפועל כפר סבא.

עדכון ראשון: 29.1 14:09
עדכון אחרון: 29.1 21:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully