וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוני כועס: "נפנה לבית משפט אזרחי"

לי בוץ

29.1.2007 / 23:40

מכבי ת"א צפויה להיענש בחומרה על אירועי הדרבי, לוני לא מתכוון לוותר. הקשר איליץ’ והחלוץ הארגנטינאי סאנגוי עשויים לחתום

מכבי ת"א צפויה לספוג עונש כבד בעקבות מופע הפירוטכניקה של אוהדיה בדרבי התל אביבי אמש (ראשון). שופט המשחק, חיים יעקב, ציין בדו"ח השיפוט כי מספר רימוני עשן הודלקו ביציע המאוכלס באוהדים הצהובים. כמו כן, ציין יעקב כי הצהובים נהמו במהלך המשחק לעברם של ברוך דגו וקראו לסלים טועמה "מחבל". כזכור, רק לפני שבוע נקנסה הקבוצה ב-15,000 שקלים בעקבות קריאות גזעניות של אוהדיה במשחק גביע הטוטו מול מכבי הרצליה. כנגד הקבוצה עומד גם עונש על תנאי של אותו סכום במקרה של שחזור אירועים דומים.

במכבי לא הופתעו מהדברים, וכבר אתמול לאחר המשחק יצא הבעלים לוני הרציקוביץ' בהתקפה חריפה על ההתאחדות לכדורגל. "אין לנו סמכות במגרש", הבהיר הרציקוביץ', "מלבד אולי להדליק את הפרוז'קטור. אנחנו מתכוונים לפנות לבתי משפט אזרחיים בארץ כדי להפסיק את מחול השדים הזה. ההתאחדות לא עושה את הפעולות מול המשטרה. המירוץ של חתול ועכבר סביב האבוקות הוא פתטי, מספיק להעניש את הקבוצות. ההתאחדות מנוהלת בצורה מחפירה, צריך לפרק אותה ולעשות סדר".

גם הפועל תל אביב תעמוד לדין משמעתי לאחר שהשופט הזכיר בדו"ח את העובדה ששני רימוני עשן הודלקו בשערים 4-5 המאוכלסים על ידי האוהדים האדומים. יעקב שכח לציין פרט חשוב - את צבעם של הרימונים (צהוב וכחול), שמעלים חשד לגבי העובדה שאכן אוהדי הפועל ת"א הם אלו שהדליקו אותם.

הפסד במשחק אימון לדינמו קייב

מסתבר שלא רק צסק"א מוסקבה הגיעה עם אובר מוטיבציה לישראל, והערב (שני) גם במשחק האימון בין דינמו קייב למכבי ת"א נרשמו מספר כניסות חזקות של השחקנים האוקראינים. הפעם המטרה הייתה רועי דיין, שתוקל לא פעם בחוזקה על ידי השחקנים היריבים. המשחק הופסק פעמיים בעקבות דחיפות בין הצהובים לאוקראינים, תוך ביקורת קשה של הצוות המקצועי של מכבי כלפי השופט. "הם באו לפרק, אז פירקנו בחזרה", אמרו שחקנים בקבוצה לוואלה! ספורט.

מכבי עלתה למשחק האימון עם ההרכב השני, שכלל גם שחקנים מקבוצת הנוער, כאשר שחקני ההרכב הראשון קיבלו מנוחה ויחזרו לאימונים רק מחר. המשחק עצמו נגמר בתוצאה 1:2 לאוקראינים, כשאת השער לזכות הצהובים כבש חלוץ מחלקת הנוער, עומרי רון, בנגיחה לאחר הגבהה של קובי מוסא.

עדיין מחכים לזרים

המאמן אלי כהן העדיף לדבר בסיום על היכולת: "היה משחק אימון טוב נגד קבוצה ברמה גבוהה. הם שיחקו עם חמישה שחקני נבחרת מבלארוס ואוקראינה, ואנחנו עמדנו פה עם ארבעה שחקני נוער. היה משחק טוב וזה עזר לשחקנים שלא שיחקו והשלימו את כושר המשחק. זה נתן לנו גם לבחון את דיאן איליץ'".

"מחרתיים זה סיום מועד ההעברות", המשיך המאמן בהתייחסו לאיליץ'. "נקבל החלטה בהתאם למצב. יש לנו עניינים לסגור עם הבקרה אבל נפתור את הבעיות, ונמשיך הלאה. נראה לי שנחתים אותו".

החלוץ הארגנטיני סאנגוי, ששמו הוזכר כמועמד להגיע לקרית שלום, אמור לנחות לפנות בוקר בישראל. בהתחלה דיווחה מכבי כי החלוץ לא יגיע, אך לאחר מכן התקשר לראשי הקבוצה ומסר כי הייתה אי הבנה והוא עומד לנחות בישראל. למכבי, בכל אופן, יהיה רק יום אחד להתרשם ממנו, כיוון שהמועד האחרון הלחלון ההעברות הוא יום רביעי ב-20:00 בערב.

"אתמול לא היו לנו 18 איש להעמיד בסגל", אמר כהן, "לקראת המאבקים בסוף העונה יש פציעות ואנחנו הולכים להרגיש את זה. עוד לא נכנסו אפילו משחקי הגביע ושאר המשחקים".

בקבוצה רגשות מעורבים לגבי התוצאה בדרבי התל אביבי. "אנחנו קצת מאוכזבים כי היו לנו מספר הזדמנויות להכריע את המשחק", אמר אחד השחקנים הצהובים. "אבל זה דרבי, ואסור להיות חזירים. אולי בשביל האוהדים נראה היה שהמשחק חלש ולא מתעלה לרמה גבוהה, אבל היתה הרבה מלחמה מצידנו ובאמת שרצינו לנצח עבורם".

עדכון ראשון: 29.1.07, 14:57
עדכון אחרון: 29.1.07, 23:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully