וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליביירה הושאל לריאל

30.1.2007 / 18:12

במדריד יש משבר הבקעות היסטורי והברזילאי מגיע ממילאנו כדי לשפר את הסטיטסטיקה. רייקארד: "הקהל חזר לעודד כי ראה שעבדנו קשה"

במילאן עמלו במשך כל חלון ההעברות כדי להביא חלוץ שיציל את הקבוצה מהאין אונות ההתקפית שלה. בריאל עמלו במשך כל חלון ההעברות כדי להיפטר מהחלוצים שיש להם. רונאלדו עבר ממדריד למילאנו, ועכשיו ריקרדו אוליביירה עושה את הדרך ההפוכה מסן סירו לטובת הסנטיאגו ברנבאו.

ריאל לא הבקיעה שני שערים במשחק מאז ה-6 בדצמבר (צמד של רונאלדו), וההפסד 1:0 בשבת לוויאריאל הפנה זרקורים לבעיה של קאפלו בחוד. ב-20 מחזורים הבקיעו השחקנים בלבן 28 שערים בלבד, הכמות הנמוכה ביותר מזה 16 שנה. בעונת 1990/91 הבקיעו השחקנים בלבן 27 שערים ב-20 מחזורים, וסיימו במקום השלישי (זו הייתה האליפות הראשונה מארבע רצופות של הדרים טים מברצלונה).

כזכור, אוליביירה בן ה-26 העביר עונה מוצלחת בוולנסיה, ואשתקד התחיל טוב בבטיס לפני שגמר את העונה בשלב מוקדם. עכשיו, אחרי מו"מ ארוך בין מילאן למדריד הוסכם בין המועדונים, בחלק מעיסקת רונאלדו, שהלבנים יקבלו בהשאלה את אוליברייה עד תום העונה. מי הרוויח מהעיסקה? תשובות בסוף העונה.

עוד שחקן בו ריאל מעוניינת, אבל בקליבר קצת יותר רציני, הוא כריסטיאנו רונאלדו. העיתון "אס" שלח עיתונאים לארוב לפורטוגלי מחוץ למתחם האימונים של מנצ'סטר יונייטד, שם שאלו אותו אם הוא מעוניין לעבור לאימפריה הספרדית, והקשר השיב שהוא מודע לעניין של ריאל, אבל שמאמנו אלכס פרגוסון אוסר עליו לדבר בנושא. בין לבין טוענים בדואיסברג מהליגה השנייה בגרמניה שריאל מעוניינת בחלוץ הקבוצה קלמן לבריץ'.

"אולי השחקנים רצו לענות לביקורת"

ב-0:3 על חימנסטיק כעסו אוהדי ברצלונה ושרקו בוז לאליליהם בקמפ נואו. המאמן פרנק רייקארד אמר שהקבוצה צריכה לזכות בעידוד של האוהדים, וב-1:3 אמש (ראשון) על סלטה ויגו זה בדיוק מה שהיא עשתה, והמקום הראשון עדיין שלה.

"אולי השחקנים רצו לענות לביקורות", אמר רייקארד. "הקהל ראה אותנו עובדים קשה, וזה בדיוק מה שהוא רוצה".

חאבייר סביולה, רונאלדיניו בפנדל ולודוביק ז'יולי הבקיעו לבארסה, ננה השווה זמנית לסלטה. למרות שהיכולת של הבלאוגראנה לא הייתה כמו בימי השיא, היה שיפור, וניכר שישנו קו עלייה ברור מאז ההפסד 3:1 לאספניול במונטז'ואיק.

פרננדז מרוצה

בטיס ניצחה (אמש) ראשון את ולנסיה בתוצאה 1:2, והמאמן לואיס פרננדז אופטימי לקראת ההמשך. "השגנו נקודות מול קבוצות שנלחמות על האליפות, מה שאומר שאנחנו מספיק טובים בשביל להישאר בליגה", אמר פרננדז. "ניצחנו קבוצה שהשיגה שישה ניצחונות רצופים כי רצינו להראות שאנחנו לא נופלים מאף אחד. אני מעריך את המאמץ של השחקנים. סיסקו, ריברה, מלדונאדו ורומרו נתנו הצגה".

חדשות נוספות:


למאמן המפסיד קיקה סאנצ'ז פלורס היו טענות לשופט, שהעניק לירוקים-לבנים פנדל בדקה ה-69, שבסופו של יום הפך לשער ניצחון. "יש הבדל גדול בין 1:1 בחוץ לבין הפסד", אמר. "זה לא תירוץ, אבל השופט איפשר להם להתגונן בשארית המשחק. כל הכבוד לבטיס על הניצחון, אבל אני כועס על השופט שהרס לנו את המשחק. לפי היכולת לא הגיע לנו להפסיד".

* גורמים כלכליים נמצאים בשיחות להשתלטות על לבנטה, ומחפשים לקנות את כל מניותיה.

עדכון ראשון: 11:13, 29/01/07
עדכון אחרון: 18:12, 30/01/07

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully