וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כנראה ששייע חיפש טרמפ לעלות לכותרות"

אסף שקד

29.1.2007 / 10:56

אבי איבגי, שוערה המחליף של בית”ר ירושלים, מתנצל על כך שהטריד את שייע פייגנבוים, אבל מאשים את המאמן בניפוח הסיפור בתקשורת

אבי איבגי, שוערה השני של מוליכת הטבלה בית"ר ירושלים, שותף העונה במשחק אחד בלבד של קבוצתו. הבוקר (שני) התברר איבגי מצא תחביב מקורי ולא ממש סימפטי על מנת להעביר את הזמן הפנוי שלו. בגלי צה"ל פורסם כי השוער נחקר הבוקר במשטרה בחשד שהטריד במשך מספר שבועות את שייע פייגנבוים ואת בנו רונן. על פי המשטרה נהג איבגי להתקשר מספר פעמים ביום לשניים ואיים לרצוח אותם.

בחקירתו טען איבגי כי מדובר בהלצה, וכי הוא מעולם לא התכוון לפגוע בשייע או בבנו. התגובה של פייגנבוים לא היתה משועשעת בכלל: "הוא היה מתקשר כמה פעמים ביום במשך יותר מחודש". איבגי שוחרר בתום החקירה והוזהר לא לבוא במגע עם משפחת פייגנבוים.

איבגי מסר בתגובה לוואלה! ספורט: "כל המעשה היה בקטע של צחוק. יש לי הקלטה של גבר שכועס על זה התקשרו לאשתו יום קודם לכן בלילה, אני וחברים שלי מתקשרים מדי פעם לאנשים ועושים את זה בקטע של הלצה, ופעם אחת ניסינו את זה על שייע. התגובה שלו הייתה מאוד מצחיקה: "אתה יודע מי אני? אני קצין משטרה גדול, אתה תסתבך". אחרי הפעם הראשונה, ובגלל התגובה שלו, עשינו לו את זה עוד כמה פעמים כשהמלל היה אותו מלל. אנשים אחרים שעשינו להם את זה יותר מפעם אחת קלטו את העניין, אבל כנראה ששייע נכנס לנושא חזק".

"אתמול דיברתי עם שייע והתנצלתי בפניו, אפילו הצעתי לו להיפגש במסעדה ולסיים את הנושא יפה, כי סה"כ זה היה בקטע של הומור. כנראה ששייע כל-כך אוהב את התקשורת וזה חסר לו איפה שהוא נמצא עכשיו, שהוא החליט לפנות עם זה למשטרה ולעשות מזה סיפור גדול בתקשורת. מי שמכיר אותי יודע בדיוק מי אני, שייע נסחף עם כל הקטע של איום ברצח. כנראה סידרתי לו אחלה טרמפ לעלות שוב לכותרות. בכל מקרה אני מקווה ששייע יקבל את ההתנצלות שלי כי הכל היה בקטע של צחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully