וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: פאר 15 בעולם

29.1.2007 / 8:21

הטניסאית בת ה-19 השוותה את השיא הישראלי של סמשנובה, ורק סרינה וויליאמס מנעה ממנה לשבור אותו. דודי סלע זינק למקום ה-173

אחרי רבע גמר היסטורי בטורניר גראנד סלאם, דירוג הטניס העולמי שהתפרסם הבוקר (שני) קבע כי שחר פאר היא המדורגת ה-15 בטיבה בעולם. בזה משווה הטניסאית הישראלית בת ה-19, שטיפסה שני שלבים, את דירוג השיא הישראלי מ-2003 השייך לאנה סמשנובה, ונדמה כי ידה עוד נטויה. פאר פספה את המקום ה-14 , רק בגלל ניצחונה הגדול של סרינה וויליאמס בגמר אליפות אוסטרליה, ניצחון שהקפיץ אותה מהמקום ה-81 ל-14.

מיד לאחר אליפות אוסטרליה הפתוחה טסה פאר לטוקיו להתמודד בטורניר הטיר 1 שם תפגוש את מריה קרילנקו הרוסיה, בתקווה להמשיך את המומנטום האדיר מאוסטרליה, שכלל גם רבע גמר סידני.

מבחינת הישראליות הנוספות אין בשורות גדולות בדירוג החדש: אנה סמשנובה ירדה 3 מקומות ל-66, ציפי אובזילר צנחה 18 מקומות ל-139. לעומת זאת, יבגניה סבראנסקי, שעברה את סיבוב המוקדמות באוסטרליה, נכנסה למאתיים הראשונות, ישר למקום ה-187.

בצמרת הדירוג מחליפה מריה שראפובה את גסטין הנין, שנמצאת בהליכי גירושין ולכן לא השתתפה בגראנד סלאם האוסטרלי. אמילי מורסמו שומרת על מקומה השלישי, וקים קלייסטרס עולה מקום אחד, ל-4.

דודי סלע התקדם ל-173 בעולם

גם אצל הגברים יש התפתחויות משמעותיות. אומנם נועם אוקון, עדיין המדורג הבכיר, ירד 3 מקומות ל-168, אבל לעומתו האלוף הישראלי הטרי, שעבר את סיבוב המוקדמות באליפות אוסטרליה ואף ניצח בסיבוב הראשון את פראדורן סריצ'פאן התאילנדי, המדורג 56 בעולם, זינק 29 מקומות, חמקום ה-173 בדירוג העולמי. הראל לוי, שהפסיד השבוע לסלע בטורניר זאגרב, נמצא רק במקום ה-324.

בפסגת צמרת הגברים כמובן שאין שינוי, ולא נראה שצפוי כזה בשנים הקרובות, כשהפנומן רוג'ר פדרר ראשון. גם בשני המקומות מתחתיו אין שינוי כאשר רפאל נדאל וניקולאי דוידנקו תופסים את המקומות 2 ו-3 בהתאמה. מי שכן עשו זינוק מרשים אחרי הגראנד סלאם האוסטרלי הם אנדי רודיק, שהפסיד בחצי הגמר לפדרר וטיפס 3 מקומות למקום ה-4 בדירוג, והפיינליסט פרננדו גונזאלס שקפץ מ-9 ל-5.

אנדי רם ויוני ארליך פתחו את השנה קצת פחות טוב מאיך שסיומו אותה, והם חולקים כזוג את המקום ה-15 בדירוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully