וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים מוסלמים פרצו לאתר האוהדים של כפ"ס

28.1.2007 / 23:14

הוציאו את תסכולם על הקבוצה מהשרון. אלירן דנין חתם ל-4 שנים בבית"ר ירושלים ויושאל לכפ"ס. אוחנה החליט שלויטה יישאר שוער ראשון

אוהדי הפועל כפר סבא שימו לב: האקרים פלסטינים החליט להוציא את תסכולו דווקא על הקבוצה שלכם. הערב (ראשון) פרצו האקרים מוסלמים לאתר "הלב הירוק" והשבית אותו למשך מספר שעות. הם קישרו למעשיהם מספר פעולות שישראל ביצעה בלבנון, לערבים באמריקה ולעיר חיפה. ההאקרים הקדישו את מזימתם "לילדים בלבנון ולפלסטיניים".

מנהל האתר, עידו ברזילי, עובד כעת על שחזור האתר למצבו המקורי. אוהדי כפר סבא טוענים כי אין זו הפעם הראשונה שהאתר נפרץ בידי אלמונים. הפעם, ציינו האוהדים, הנסיבות היו חריגות. "מדובר כנראה בחבורה של ילדים פלסטיניים שלא הייתה להם תעסוקה", אמרו.

דנין מגיע, לויטה ראשון

בתום פגישה ארוכה עם סוכן השחקנים, גלעד קצב, והמגן אלירן דנין, החליטה הנהלת בית"ר ירושלים לשחרר את המגן השמאלי, אלירן דנין, להפועל כפר סבא עד תום העונה. ההסכמה מצד ראשי הקבוצה הגיעה לאחר שדנין הסכים לחתום על חוזה לארבע עונות בבירה. דנין נראה מחויך בתום הפגישה ונראה כי מרוצה מהתנאים שסוכמו עימו.

מחר (שני) בשעות הבוקר צפויה פגישה בין סוכנו של השחקן לבין מנכ"ל כפר סבא, גבי קצרה, על מנת לסכם את מעברו.

בכפר סבא עושים מאמצים להחתים שוער ישראלי. הבוקר קיבלו קצרה והמאמן, אלי אוחנה, החלטה כי לויטה יהיה השוער הראשון של הקבוצה ובימים הקרובים יוחתם שוער שני.

עדכון ראשון: 28.1, שעה 20:47
עדכון אחרון: 28.1, שעה 23:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully