וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארסה בקו עלייה

28.1.2007 / 23:47

אלופת ספרד עדיין לא חזרה לעצמה, אך גברה על סלטה 1:3 ושבה לפסגה. סביליה ניצחה את לבנטה 2:4. בטיס גברה 1:2 על ולנסיה

המחזור ה-20 בליגה הספרדית יושלם הערב (ראשון), אחרי שריאל מדריד הפסידה בשבת 1:0 בוויאריאל ואתלטיקו מדריד סיימה ב-1:1 עם סנטאנדר. במוקד עמד משחק הניצחון של ברצלונה המקרטעת על סלטה ויגו, שהחזיר אותה לראשות הטבלה לאחר הניצחון של סביליה 2:4 על לבנטה.

במפגש של שתי קבוצות מתאוששות גברה בטיס סביליה 1:2 על ולנסיה, ועצרה את השעיטה שלה בצמרת.

ברצלונה - סלטה ויגו 1:3

בארסה מנסה לצאת מהתקופה הרעה שלה שהחלה מאז אותו הפסד בגמר אליפות העולם לקבוצות. אצל הקטאלונים חל קו שיפור קל, אבל לקראת ליברפול בליגת האלופות זה לא יספיק. הקטאלונים אירחו בקאמפ נואו את הקבוצה מגאליסיה וקיוותה להשיג מולה שלוש נקודות כדי לחזור למקום הראשון, שנגזל על ידי סביליה שניצחה.

במחצית הראשונה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, ברצלונה. ג'יו הרים בדקה ה-34 ו'הארנבון', חאבייר סביולה, נגח וכבש. במחצית השנייה קיבלה סלטה פנדל לא מוצדק בדקה ה-66, אחרי צלילה של אנגל. אבל ננה אמר תודה ואיזן. בארסה המשיכה לתקוף. ואן ברונקהורסט הוכשל לפני הרחבה, אף השופט שוב שגה והורה על הנקודה הלבנה. רונאלדיניו החזיר את היתרון בדקה ה-78. 8 דקות אחר כך נשלח לודביק ז'יולי, שפרץ וגילגל בקלילות פנימה. בארסה חוזרת לפיסגה.


לבנטה - סביליה 4:2

המיאוץ של סביליה לתואר נתקל בכמה מהמורות בשבועות האחרונים, כשהשיגה נקודה אחת בלבד מתשע אפשריות, ובמשך 34 דקות היו השחקנים הסביליאנים מתוסכלים מכך שלא הצליחו לבקוע את חומת ההתגוננות של קבוצת התחתית מלבנטה. אז הגיע לו מי אם לא פרדי קאנוטה, שקבע 0:1 שהוציא הרבה לחץ. אלכסנדר קרזאקוב קבע 0:2 בדקה ה-55, ואחרי שער עצמי של דמיאנו תומאסי בדקה ה-66, שקבע 0:3, יכלו האורחים להוריד את הרגל מהגז. פרדריק דחו (68) וגוסטאבו אנריקה רגי (74) ניצלו את השאננות הזו כדי לצמק במהירות ל-3:2, אבל סביליה הוסיפה את הרביעי ושבה למקום הראשון, לפחות עד המשחק של ברצלונה.

בטיס - ולנסיה 1:2

דויד וייה העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-10, אבל קבוצת התחתית של סביליה לא נבהלה והחזירה עם צמד של רוברט דה פיניו סוזה, אחד בדקה ה-15 ואחד בדקה ה-69, בבעיטת עונשין מ-11 מטרים. הצ'ה נותרו במרחק 6 נקודות מבארסה, בעוד בטיס דילגה לה מעל לבנטה וסלטה ויגו, שלהבדיל מהסבליאנים הפסידו הערב לקבוצות צמרת. פרננדז יושב כעת במקום ה-16, 2 נקודות מעל הקו האדום.

שאר המשחקים

סראגוסה - לה קורוניה 1:1

סראגוסה ממשיכה לאבד גובה בצמרת הספרדית, לה קורוניה של דודו אוואט מצידה השיגה נקודה חשובה. סבסטיאן תאבורדה (20) הבקיע לאורחים, שהחזיקו מעמד עד ההרחקה של סבסטיאן תאבורדה בדקה ה-78. המקומיים ניצלו זאת כדי לאזן בפנדל של דייגו מיליטו דקה מאוחר יותר.

ריאל סוסיאדאד - אתלטיק בילבאו 2:0

הדרבי הבאסקי הלוהט התנהל הפעם כמשחק תחתית חשוב, בסיומו בילבאו יצאה עם שלוש נקודות חוץ שהכניסו את היריבה המרה מסן סבסטיאן עמוק עוד יותר בתוך הבוץ הספרדי. אנדוני איראולה (12 ו-69, פנדל) קבע את תוצאת המשחק, וסוסיאדאד עוד יצאה בזול, שכן ולואיס פרייטו החטיא בעיטת עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-36.

חימנסטיק - אספניול 0:4

אספניול גברה על ברצלונה 1:3 לפני שבועיים, וחימנסטיק הובסה על ידה 0:3 בקאמפ נואו. איכשהו, כשהשתיים נפגשו זה נגמר בתבוסה מרה. הבליץ של נועלת הטבלה הושלם ב-43 הדקות הראשונות, עם שערים של חאבייר פורטיו (9), אלחאנדרו קאמפאנו (19, פנדל), אנטוניו פינייה (26) וסזאר נאבאס (43). לואיס גרסיה מאספניול הורחק בדקה ה-86.


חטאפה - אוסאסונה 0:2
הבקיע: דניאל דונזאלס גויזה (26 ו-45)

מאיורקה - רקראטיבו 1:2
למאיורקה: סרחיו באלסטרוס (38) וחוזה קרלוס נונייז (45). לרקראטיבו: חאבי גררו (49).

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully